PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto był we Włoszech na pomidorach???

  • 1. Data: 2004-06-04 21:05:32
    Temat: Kto był we Włoszech na pomidorach???
    Od: "Karolina" <b...@p...onet.pl>

    Witam.
    Bardzo pilnie poszukuje osób, które pomogą mi w znalezieniu pracy lub
    opowiedzeniu troszkę o tym jak jest we włoszech na pomidorach. Znalazłam w
    gazecie ogłoszenie, zadzwoniłąm, wiadomo robota na czarno i nie chce się
    wkopać w jakieś oszustwo. Może ktoś zna osoby godne polecenia. Czy to prawda,
    ze dziennie można zebrać ok 40-50 kasetonów dużych pomidorów przy stawce 3.5
    euro za kaseton??? Proszę o jakiekolwiek informacje. Czy łatwo jest się tam
    utrzymać itp. Poprostu wszystko. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam. Karolina