PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki programisty produkcji › Re: zarobki programisty produkcji
    From: "Cris" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki programisty produkcji
    Date: Sun, 6 Jun 2004 12:24:58 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pc-755.ds5.tuniv.szczecin.pl

    > Jeśli chodzi o sterowniki przemysłowe to niekoniecznie. 2 kPLN o których
    > piszesz zarabiają pracownicy utrzymania ruchu znający obsługę sterowników
    > PLC (i to jest dolna granica, bo średnio to 2,5-3,5k). Dobry automatyk
    przy
    > tworzeniu oprogramowania i uruchamianiu takich systemów dużo więcej.
    > Ale z tego co pisze autor wątku to wydaje mi się że chodzi tu o _planistę_
    > produkcji, czyli pracę mającą z programowaniem niewiele wspólnego.

    Tak, pytałem o zarobki "planisty" produkcji(bo dostałem ofertę pracy i
    interesuje mnie jaką stawkę można wynegocjować... dodam że firma jest o
    "sporym" kapitale, a ja sam jestem "prawie" absolwentem automatyki),
    aczkolwiek zarobki prgramisty PLC bądź pracownika utrzymania ruchu tez mnie
    interesowały, ze względu na wykształecenie.

    pozdr.
    cris