PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozwolenie na pracę

  • 1. Data: 2004-06-04 20:32:43
    Temat: pozwolenie na pracę
    Od: "Zet" <z...@o...pl>

    Witam.Szukam opinii osób mających doświadczenie przy szukaniu pracy za granicą
    poprzez ogłoszenia prywatne w gazetach. Otrzymałem dokumenty na pracę w
    Niemczech (wszystko po niemiecku). Mam podejrzenia oszustwa ponieważ nie są to
    orginały, mimo, że są na nich jakieś pieczęcie. No i jest żądanie wpłaty -230zł.
    Dajcie kilka rad jak to sprawdzić.
    Zet.

  • 2. Data: 2004-06-04 20:43:19
    Temat: Re: pozwolenie na pracę
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > orginały, mimo, że są na nich jakieś pieczęcie. No i jest żądanie wpłaty -

    zapewne ktos sie podpisal pod zadaniem wplaty i podal jakis nr konta. Najpierw
    pogooglaj pod tym katem - jakies wypowiedzi na ich temat, itp. Potem zacznij
    sprawdzac, czy owa firma, ktora chce Cie zatrudnic, rzeczywiscie istnieje.

    I last but not least - mam wrazenie, ze mimo wejscia do unii monopol na
    posrednictwo pracy w Niemczech ma panstwo - czytaj: Urzedy Pracy.

    Imho na 99% to proba oszustwa.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2004-06-04 21:40:30
    Od: "Zet" <z...@o...pl>

> [...]
    >
    > I last but not least - mam wrazenie, ze mimo wejscia do unii monopol na
    > posrednictwo pracy w Niemczech ma panstwo - czytaj: Urzedy Pracy.

    Dzięki. Tacy pośrednicy starają się nie podpisywać. Co do Urzędów pracy, to
    myślę, że ich oferty są głównie dla tych co już mają pracę. A oni sami niewiele
    pomagają. Ot tak sztuka dla sztuki.
    Zet.