PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatyków
  • Data: 2004-11-26 13:48:51
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncqec1b.cng.muflon@devil.hell.org...

    > http://www.ais.pl/~muflon/index5.html - cała sekcja pod tytułem
    > "Internet security and digital certificates", a w szczególności
    > http://www.ais.pl/~muflon/doc/progzesp/prezentacja-p
    ti/html/01.html
    > (chyba najbardziej łopatologicznie) Wbrew pozorom, wszystko po
    > polsku :)

    Chodzi mi o to, ze nadal nie rozumiem, co postulujesz. Zeby klient banku
    zdawal jakis test z rozpoznawania wiarygodnej certyfikacji? Odniosles sie do
    dyskusji na innej grupie, ktorej nie zamierzam jednak sciagac, bo az tyle
    czasu na newsy nie mam. Pytanie " o co chodzi" odnosi sie do :

    a konkretnie:
    - "nikt nie powinien dostac dostepu do e-bankingu" - jakiego rodzaju
    dostepu? jako klient? jak ma wygladac weryfikacja wiedzy?

    I.