PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapotrzebowanie na informatyków

  • 1. Data: 2004-11-24 23:47:39
    Temat: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów - co sądzicie o zapotrzebowaniu na
    informatyków na rynku polskim.

    Ja osobiście studiuję i szukam pracy w branży informatycznej , jak narazie
    nie spotkałem się z żadną ofertą. Dodam jeszcze że szukam pracy w
    Rzeszowie.
    Mam trochę wrażenie że zapotrzebowanie na informatyków jest małe.Co wy na to
    ?

  • 2. Data: 2004-11-25 05:39:00
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 00:47:39 +0100, Grzegorz <g...@o...pl> napisał:

    > Mam pytanie do szanownych grupowiczów - co s?dzicie o zapotrzebowaniu na
    > informatyków na rynku polskim.
    zapotrzebowanie na informatykow jest w wiekszosci miast duze. Ale niestety
    studenci i rozni "fachowcy - chalupnicy" zepsuli rynek.
    Wiec masz wybor:
    - albo jestes bardzo dobry i wtedy znajdziesz prace w dobrej firmie za
    przyzwoita kase,
    - albo jestes sredni, czy ponizej, wtedy jestes skazany na oferty typu
    "Informatyka z znajomoscia C, C++, C--, Perl, Basic, PHP, Sql, jezykow
    skryptowych dlugich i krotkich, majacego do 30 lat, 40 lat praktyki w
    zawodzie, przyjmie firma. Oferujemy prace w mlodym dynamicznym zespole z
    motywacyjnym systemem wynagrodzen. Wskazane posiadanie wlasnego samochodu
    ciezarowego i doswiadczenia w handlu obwoznym" ;-))

    Coz... zycie...

    --
    Bonza
    pager 0642299084

  • 3. Data: 2004-11-25 06:52:53
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    napisał:

    > zapotrzebowanie na informatykow jest w wiekszosci miast duze. Ale
    niestety
    > studenci i rozni "fachowcy - chalupnicy" zepsuli rynek.

    Żeby student lub inny chałupnik mógł "zepsuć" rynek temu "prawdziwemu"
    fachowcowi, to ten drugi musi umieć tyle samo co ten pierwszy.
    I wtedy nazywa sie to po prostu wolny rynek i absolutnie nie można mówić o
    jego psuciu.

    Jak ktoś zdążył ileś lat temu skonczyć studia, założyć rodzine, wziąśc
    samochód na raty i dalej umie tyle co absolwent to jest albo próżniak,
    albo ograniczony, albo kaskader.

    vertret

  • 4. Data: 2004-11-25 07:45:03
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 07:52:53 +0100, VERTRET <vertret @ op.pl> napisał:

> [...]
    > fachowcowi, to ten drugi musi umieć tyle samo co ten pierwszy.
    > I wtedy nazywa sie to po prostu wolny rynek i absolutnie nie można mówić
    Z jednej strony racja, z drugiej studentowi nie trzeba pelnego zusu
    placic, student nie ma rodziny, studiuje (wiec sie dopiero uczy) wiec
    mozna zaplacic znacznie mniej, nawet czesto umowy z nim podpisywac nie
    trzeba. Koszta znacznie mniejsze. Studentow jest duzo, wiec rynek zapchany.
    A ze mamy z drugiej strony duzo informatykow kolo 50-tki znajacych
    swietnie Dos'a i Basic, to inna sprawa...

    Bonza
    pager 0642299084

  • 5. Data: 2004-11-25 08:32:59
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <co36jt$ddj$1@atlantis.news.tpi.pl> "Grzegorz" <g...@o...pl> writes:
    >From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    >Subject: zapotrzebowanie na informatyków
    >Date: Thu, 25 Nov 2004 00:47:39 +0100

    >Mam trochę wrażenie że zapotrzebowanie na informatyków jest małe.Co wy na to

    Zaslyszane:"teraz kazde dziecko jest informatykiem" ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 6. Data: 2004-11-25 08:38:29
    Temat: Re: Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <co3vfu$pti$1@news.onet.pl> "VERTRET" <vertret @ op.pl> writes:
    >From: "VERTRET" <vertret @ op.pl>
    >Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_zapotrzebowanie_na_informatyk=C3=
    B3w?=
    >Date: Thu, 25 Nov 2004 07:52:53 +0100

    >Żeby student lub inny chałupnik mógł "zepsuć" rynek temu "prawdziwemu"
    >fachowcowi, to ten drugi musi umieć tyle samo co ten pierwszy.

    Bzdura totalna :-))) Prawda jest taka, ze klient sie nie zna i patrzy na
    cene ile kto chce za swoje uslugi.
    Popatrz sobie na rynek tworzenia stron WWW. Pelno tam ofert od "fachowcow"
    bo nawet ja potrafie sobie stworzyc strone a uwazam sie za "speca" od
    kabelkow, sieci i niektorych systemow operacyjnych :-)))

  • 7. Data: 2004-11-25 08:50:43
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > Zaslyszane:"teraz kazde dziecko jest informatykiem" ...
    Pomału przestaje lubić to słowo....

  • 8. Data: 2004-11-25 09:12:50
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO> napisał w
    wiadomości news:co46hc$53i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pomału przestaje lubić to słowo....
    BA! Ja go już od dawna nie uzywam. Teraz to rzeczywiscie "informatykuf" jest
    na peczki - kazdy dzieciak co umie cracka wgrac i odpalic vnc to juz
    informatyk.

    Pozdr
    CAT

  • 9. Data: 2004-11-25 10:04:48
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4701.0@uniprojekt.com.PL...
    writes:

    > Bzdura totalna :-))) Prawda jest taka, ze klient sie nie zna i patrzy na
    > cene ile kto chce za swoje uslugi.

    Może jednak pozwolisz temu który płaci decydować co chce kupić.
    Postaraj sie troche i pokaż klientowi dlaczego twoja strona jest droższa i
    pozwól mu wybrać.

    vertret

  • 10. Data: 2004-11-25 10:06:56
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

> [...]
    czesto umowy z nim podpisywac nie
    > trzeba. Koszta znacznie mniejsze. Studentow jest duzo, wiec rynek

    I chcesz to wszystko jakoś zlikwidować ustawą?

    vertret