PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › [OT] Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
  • Data: 2004-11-26 18:31:22
    Temat: [OT] Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-26, Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:
    > Dla porównania: człowiek, który postawił sobie domowy serwerek,
    > na nim dziurawego apacza, open-relay postfixa itp. prawie natychmiast
    > (mnóstwo ludzi skanuje Internet w poszukiwaniu takich maszyn) staje
    > się bramką wykorzystywaną do uprzykrzania życia _tysiącom_ innym. Tylko
    > niestety w najgorszym razie dostanie tzw. "upomnienie" od operatora
    > i za miesiąc będzie robił to samo. Hulaj dusza, piekła nie ma.
    Z tym upomnieniem to też różnie bywa. Nie więcej niż dwa tygodnie temu
    albo na mordpliku, albo na lokalnych grupach mojego prowidera opowiadał,
    jak to zgłosił mailem skargę na kogoś z chello. Chello odpisało coś
    w rodzaju: "nie odpowiadamy za czyny naszy abonentów" i zamknęło sprawę.
    Przyczłapki opadają.

    > Kiedy za robienie takich rzeczy urzędowa kara u nas będzie podobna
    E tam, urzędowa kara. To się powinno załatwiać na drodze cywilnej.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Wyjaśnienie odwołujące się do przetrwania, niczego nie wyjaśnia,
    dopóki nie wyjaśni się, dlaczego przetrwanie przetrwało