PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
  • Data: 2004-11-26 12:36:29
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <co71fp$stm$1@news.dialog.net.pl>, Krzysztof Stachlewski wrote:
    > W ogóle człowiek idący sobie "bez uprawnień" po ulicy może
    > zrobić wiele szkody nie tylko sobie. Na tysiące sposobów.

    Zgadza się. A potem zgarnie go za to policja i wsadzi za kratki (a
    przynajmniej powinno tak być - pijane awanturujące się dresy itp.)
    I uważam że to bardzo dobry układ - i "karta pieszego" nie jest w
    tej sytuacji potrzebna.

    Dla porównania: człowiek, który postawił sobie domowy serwerek,
    na nim dziurawego apacza, open-relay postfixa itp. prawie natychmiast
    (mnóstwo ludzi skanuje Internet w poszukiwaniu takich maszyn) staje
    się bramką wykorzystywaną do uprzykrzania życia _tysiącom_ innym. Tylko
    niestety w najgorszym razie dostanie tzw. "upomnienie" od operatora
    i za miesiąc będzie robił to samo. Hulaj dusza, piekła nie ma.

    Kiedy za robienie takich rzeczy urzędowa kara u nas będzie podobna
    jak za nieodpowiedzialne zachowanie na ulicy, odszczekam ten "egzamin"
    wielkimi literami, a jako bonus zatańczę pogo w serwerowni i wystawię
    .avi na stronie. Ale póki co, "nie wydaje mnie się"...

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH