PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatyków
  • Data: 2004-11-26 12:46:02
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-26, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrncqe8dm.ckv.muflon@devil.hell.org...
    > No to wyjasnij o co chodzi - nie jestem w temacie, choc orientuje sie, czym
    > jest klodeczka.
    No i właśnie chodzi o to, żeby takiemu klientowi banku wyjaśnić co to jest
    kłódeczka _zanim_ zacznie korzystać z interfejsu WWW :)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Podaj maila, to wieczorem podeślę Ci na priv co nieco na ten temat.
    --
    Ja jestem czymś w rodzaju trybu tekstowego. Użyteczne toto,
    funkcjonalne, zmyślne, ale wyglądem nie powala na kolana.