PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na administratorów › Re: zapotrzebowanie na administratorów
  • Data: 2006-08-20 20:17:49
    Temat: Re: zapotrzebowanie na administratorów
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    c...@g...com wrote:

    > uzasadniony ;>

    No - każdy fanatyk ponoć tak uważa :)

    > i to jest taki powód do radości rozumiem. ------^

    Dla mnie? Tak.
    Mniej problemów, bardziej ujednolicone środowisko i zarządzanie.
    Nie widzę sensu trzymać VMS-a kiedy nie robi nic super-specifycznego.
    Szczególnie jeśli jest przysłowiową kulą u nogi i nadzór tych systemów
    wymaga 3 razy tyle nakładu pracy :(

    > a u nas kupiliśmy GS-* :P

    Jak kto lubi i co mu jest potrzebne :)

    > ten wątek ma potencjał przerodzić się we flejma.

    Ależ skąd - ja mam zrozumienie dla potrzeby kupna takiego, czy innego
    systemu.
    Wszystko zależy od wymagań i potrzeb.
    U nas jest to jedynie problem, więc się go w końcu pozbywamy.

    --
    Przemysław Maciuszko