PracaGrupypl.praca.dyskusje › zamowienie a faktura VAT

  • 1. Data: 2005-01-08 15:19:13
    Temat: Re: zamowienie a faktura VAT
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-08, ThauthiM <u...@i...pl> wrote:
    > Czy urzad skarbowy moze miec jakies obiekcje w zwiazku z tym, iz nie
    > posiadam rzeczywistego podpisu zamawiajacego?
    Spróbuj raczej uderzyć na pl.biznes. Tam prędzej dostaniesz odpowiedź
    na pytania związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Nie wszystko dioda, co sie świeci
    /z pamiętnika administratora/

  • 2. Data: 2005-01-08 15:35:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 08 Jan 2005 16:08:08 +0000, ThauthiM
    <u...@i...pl> zakodował:

    >Mianowicie, czy zamowienie dokonane droga
    >elektroniczna (poprzez e-mail) mozna traktowac jako zamowienie
    >upowazniajace mnie do wystawienia faktury bez podpisu zamawiajacego?

    NTG, ale już od 1 maja zeszłego roku na fakturze nie jest potrzebny
    podpis odbiorcy.

    >Czy urzad skarbowy moze miec jakies obiekcje w zwiazku z tym, iz nie
    >posiadam rzeczywistego podpisu zamawiajacego?

    Niby jakie? Nie przyjmie VATu który odprowadzisz od tej faktury?
    Pewnie chciałbyœ, żeby zakwestionowali zasadnoœć odprowadzenia od niej
    VATu?? LOL
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-01-08 16:08:08
    Temat: zamowienie a faktura VAT
    Od: ThauthiM <u...@i...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie odnosnie zamowienia uslug w mojej firmie przez
    potencjalnego klienta. Mianowicie, czy zamowienie dokonane droga
    elektroniczna (poprzez e-mail) mozna traktowac jako zamowienie
    upowazniajace mnie do wystawienia faktury bez podpisu zamawiajacego?

    Albo moze... czy zamowienie poprzez formularz na stronie www (w ktorym
    znajdzie sie tekst, iz zamawiajac wyrazasz zgode na wystawienie faktury
    bez twojego podpisu) upowaznia mnie do wystawienia faktury vat bez podpisu
    zamawiajacego?

    Czy urzad skarbowy moze miec jakies obiekcje w zwiazku z tym, iz nie
    posiadam rzeczywistego podpisu zamawiajacego?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2005-01-09 21:26:30
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Pięknego dnia Sat, 08 Jan 2005 16:08:08 +0000, ThauthiM
    > <u...@i...pl> zakodował:
    > NTG, ale już od 1 maja zeszłego roku na fakturze nie jest potrzebny
    > podpis odbiorcy.

    Na gotowkowej na pewno , ale na przelewowej wszyscy chca zwykle podpisow
    i odeslania kopii F-ry VAT. To jak z tym wreszcie jest?

    --
    VomitroN
    " Bron pokoju ! Do ostatniego naboju..."