PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna w UK - kto był ?

  • 1. Data: 2005-01-08 00:28:21
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna w UK - kto był ?
    Od: "lore" <l...@a...pl>

    Czy ktos z forumowiczów odbył takową rozmowę lub wie jak ona przebiega? Czym
    sie różni(ła) od tej przeprowadzanej w naszym pięknym, aczkolwiek skorumpowanym
    i .... (wiele by wymieniać) kraju. Na co szczególnie kladzie sie nacisk?

    Pozdrawiam

    lore

  • 2. Data: 2005-01-08 09:02:59
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna w UK - kto był ?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia 8 Jan 2005 01:28:21 +0100, lore <l...@a...pl> napisał:

> [...]
    > skorumpowanym
    > i .... (wiele by wymieniać) kraju. Na co szczególnie kladzie sie nacisk?
    czeka mnie to pojutrze :-)) i opowiadal o tym kumpel ktory pracuje w
    UKlandii :-)

    Zwracaja uwage na doswiadczenie w Anglii, mile widziane sa listy
    referencyjne od poprzednich angielskich pracodawcow. Ciezko im zrozumiec
    to, ze my (Polacy) tak czesto w Polsce zmieniamy prace a szczegolnie
    branze.

    Bonza
    pager 0642299084
    --