PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie zarobki w ZUS?

  • 1. Data: 2005-01-07 18:01:02
    Temat: jakie zarobki w ZUS?
    Od: "bart" <d...@o...pl>

    Witam,
    Jak w temacie no i czy warto tam pracować?

  • 2. Data: 2005-01-07 20:19:45
    Temat: Re: jakie zarobki w ZUS?
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "bart" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jak w temacie no i czy warto tam pracować?

    Opłaca się na pewno, ale atmosfera nerwowa, bo na konferencjach prasowych
    wkurzające pytania pismaki zadają.

    vertret

  • 3. Data: 2005-01-07 21:28:23
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bart" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Opłaca się na pewno, ale atmosfera nerwowa, bo na konferencjach prasowych
    > wkurzające pytania pismaki zadają.

    Ale on na rzecznika nie aplikuje...
    BTW byc rzecznikiem ZUSu, to by byla praca z Wyzwaniem...

    I.

  • 4. Data: 2005-01-08 00:40:23
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:crmuuk$isn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale on na rzecznika nie aplikuje...
    > BTW byc rzecznikiem ZUSu, to by byla praca z Wyzwaniem...

    Chyba z "Wyzywaniem" :)

    --
    VomitroN
    " Bron pokoju ! Do ostatniego naboju..."

  • 5. Data: 2005-01-08 06:52:14
    Od: Nazir_altamar <n...@i...pl>

    > Jak w temacie no i czy warto tam pracować?
    Ja myślę że nie warto i to nie w ZUS-ie ale wogóle. Lepiej siedziec
    przed komputerem i zadawać "mądre" pytania.
    Przecież i tak mnie ktoś utrzymuję a w tym ZUS-ie to i tak może być fuj,
    to lepij pozostanę w domku.

    I oto skąd się bierze bezrobocie :((

  • 6. Data: 2005-01-08 06:58:23
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:crmuuk$isn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale on na rzecznika nie aplikuje...

    Przecież nie posądzam go, że na rzecznika chce iść. O prezesurze myślałem.
    Nie napisał o jakie stanowisko chodzi to z pewnością nie na jakieś
    poślednie tylko na samą górę chce iść.

    vertret

  • 7. Data: 2005-01-08 13:29:16
    Od: "bart" <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > Przecież nie posądzam go, że na rzecznika chce iść. O prezesurze myślałem.
    > Nie napisał o jakie stanowisko chodzi to z pewnością nie na jakieś

    pytam sie ogólnie o zarobki, info porzebuje dla znajomego nie dla siebie
    gdyz ja prace juz mam;-)

  • 8. Data: 2005-01-09 22:15:00
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Bart:

    > Jak w temacie no i czy warto tam pracować?

    Płacą ponoć tak sobie, ale przynajmniej zus ma się opłacony ;-)

    --
    Magda

  • 9. Data: 2005-01-15 22:53:13
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > Jak w temacie no i czy warto tam pracować?

    informatyk 700 netto :)
    sprawdzone, potwierdzone

  • 10. Data: 2005-01-18 08:41:51
    Od: e...@o...pl

    > Warto,pomimo tego, że na poczatek dostaniesz 1500 PLN brutto. Nauczysz się
    paru rzeczy, a potem możesz szukać dalej z praktyką już poza Zus-em. A co do
    atmosfery - w większości firm czy to państwowych czy też prywatnych panuje
    często nerwowa atmosfera - tego nie da się uniknąć. A co więcej z Zus-u Ciebie
    tak szybko nie wyrzucą - to też jest ważny argument za!

    pozdr

    E.