PracaGrupypl.praca.dyskusjezamowienie a faktura VAT › zamowienie a faktura VAT
    From: ThauthiM <u...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zamowienie a faktura VAT
    Date: Sat, 08 Jan 2005 16:08:08 +0000

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie odnosnie zamowienia uslug w mojej firmie przez
    potencjalnego klienta. Mianowicie, czy zamowienie dokonane droga
    elektroniczna (poprzez e-mail) mozna traktowac jako zamowienie
    upowazniajace mnie do wystawienia faktury bez podpisu zamawiajacego?

    Albo moze... czy zamowienie poprzez formularz na stronie www (w ktorym
    znajdzie sie tekst, iz zamawiajac wyrazasz zgode na wystawienie faktury
    bez twojego podpisu) upowaznia mnie do wystawienia faktury vat bez podpisu
    zamawiajacego?

    Czy urzad skarbowy moze miec jakies obiekcje w zwiazku z tym, iz nie
    posiadam rzeczywistego podpisu zamawiajacego?

    Z gory dziekuje za odpowiedz