PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatkowe Dochody

  • 1. Data: 2005-01-07 20:43:39
    Temat: Dodatkowe Dochody
    Od: "Anna Kamińska" <w...@a...pl>

    Niesamowita okazja!
    Ty też możesz niedługo znaleźć się w USA w Atlancie.

    Nie masz pracy, nie masz możliwości rozwoju, nie lubisz szefa? Zastanów się
    nad własnym biznesem.

    WYSTARCZY PODPISAĆ WNIOSEK, ABY UZYSKAĆ JEDYNĄ I NIEPOWTARZALNĄ OKAZJĘ
    OTRZYMANIA WIZY BIZNESOWEJ DO USA. To proste...

    Firma Herbalife niedługo będzie obchodzić swoje 25 lecie istnienia na rynku
    światowym.
    W związku z tym, w połowie kwietnia 2005 roku w Atlancie USA, będzie ogromne
    międzynarodowe szkolenie.
    Wykłady prowadzone przez najtęższe umysły świata.
    To szkolenie popchnie Twój biznes na wyżyny.
    Czy Ty masz już swój bilet do ATLANTY?
    Szczegóły www.dochody.prv.pl
    Zapisz się na bezpłatną subskrypcję biuletynu "Informacje Biznesowe"

    Pozdrawiam
    Anna Kamińska
    tel. (0..71) 368-10-88, 0-501-46-35-18

  • 2. Data: 2005-01-07 21:15:04
    Temat: Re: Dodatkowe Dochody
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 07 sty 2005 w liście [news:crmsfv$666$2@atlantis.news.tpi.pl]
    Anna Kamińska [w...@a...pl] napisał(a):

    > Szczegóły www.dochody.prv.pl

    Uwaga! Oszuści i naciągacze!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-01-08 12:22:36
    Od: "Anna Kamińska" <w...@a...pl>

    > Uwaga! Oszuści i naciągacze!
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Rafał Wawrzycki

    Oszuści wobec czego? I naciągacze kogo?
    Oferta jasna i otwarta.

    Jak ktoś chce leżeć bykiem przed telewizorem i narzekać, jaki rynek pracy w
    Polsce jest cięzki, jego prawo.
    W Polsce jest nieróbstwo a nie bezrobocie. Takie mam wnioski.
    Anna Kamińska

  • 4. Data: 2005-01-08 12:50:46
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Anna Kamińska" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Polsce jest cięzki, jego prawo.
    > W Polsce jest nieróbstwo a nie bezrobocie. Takie mam wnioski.

    Jesli tyle zarabiasz, to dlaczego nie stac Cie na strone inna niz na
    bezplatnym serwerze i obrazki inne niz skopiowane z cudzych stron? Jak
    ktokolwiek ma uwierzyc, ze to powazna propozycja?

    I.

  • 5. Data: 2005-01-08 14:24:02
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >W Polsce jest nieróbstwo a nie bezrobocie.

    i naciagactwo ;)

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 6. Data: 2005-01-09 11:06:52
    Od: "Anna Kamińska" <w...@a...pl>

    > Jesli tyle zarabiasz, to dlaczego nie stac Cie na strone inna niz na
    > bezplatnym serwerze i obrazki inne niz skopiowane z cudzych stron? Jak
    > ktokolwiek ma uwierzyc, ze to powazna propozycja?

    Network Marketing da Cie tyle pieniędzy ile chcesz wziąć. Nie traktuję
    internetu jako miejsca pracy. Jedynie jako źródło, którego nie chcę pominąć.
    Hmmm, zdjęcia z mojego aparatu są na innych stronach? Miłe.
    Czy się różni strona www.dochody.pl, od tej z prv?
    Zbytkiem wydanej kasy?
    Anna Kamińska

  • 7. Data: 2005-01-09 11:07:26
    Od: "Anna Kamińska" <w...@a...pl>

    > i naciagactwo ;)

    To, że nie rozumiesz iż Network Marketing pomału wypiera stare kanały
    dystrybucji, nie oznacza, że ktoś kogoś naciąga.
    Na co twoim zdaniem byłabym w stanie Cię naciągnąć? Czy kogokolwiek. Zasady
    są jasne i proste a za podpisanie umów firma nikomu nie płaci.
    Anna Kamińska

  • 8. Data: 2005-01-09 16:34:17
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Anna Kamińska [Sun, 9 Jan 2005 12:06:52 +0100]:

    > Czy się różni strona www.dochody.pl, od tej z prv?
    > Zbytkiem wydanej kasy?

    Wiarygodnoscia.

    Kira

  • 9. Data: 2005-01-09 17:10:03
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Jesliby ktos zył dostatnio bo firma dobrze by płaciła za dobrą pracę to nie
    byłoby potrzeby ogłaszania sie na listach dyskusyjnych, no nie? Miejsc już
    dawno by nie było bo tytani pracy walczyliby dniami i nocami ku chwale firmy
    a wszyscy w Polszu piliby Herbalife....

    Anyway szkoda czasu.
    Jak to mawiał mój prezes jak mnie zatrudniał:
    "Niech pan powie ile chce zarabiać i dobrze przemyśli wybór. Ja wiem ile sie
    na pana stołku należy, ale chcę usłyszeć to od pana.
    Niech pan powie tyle, cobym nie widział pod biurkiem co poniedziałek
    Wyborczej i coby nie miał pan ciągotrek do łażenia z ulotkami po marketach w
    weekendy albo do innego zajęcia po godzinach pracy".

    Życie jest po to by je przeżyć a nie przecharować w robocie. Kiedyś trza sie
    było narobic by zarobić, teraz trza pracować mądrze, ot i cała filozofia.

    H.

  • 10. Data: 2005-01-09 20:30:12
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Anna Kamińska; <crr3dc$r9q$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > To, że nie rozumiesz iż Network Marketing pomału wypiera stare kanały
    > dystrybucji, nie oznacza, że ktoś kogoś naciąga.

    To akurat nie jest prawdą - jest kalką z Hameryki - modokrążcy nigdy nie
    byli w Polsce kanałem dystrybucji - no może za wyjątkiem "bab z
    cielęciną".

    Flyer