PracaGrupypl.praca.dyskusje › podroz sluzbowa - vat

  • 1. Data: 2005-01-08 15:38:15
    Temat: Re: podroz sluzbowa - vat
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 08 Jan 2005 16:10:59 +0000, ThauthiM
    <u...@i...pl> zakodował:

    >W zwiazku z tym przysluguje mi dieta, zwrot za dojazd, zwrot za przejazdy
    >na miejscu, 150% diety za nocleg...

    Jak najbardziej pracownikowi przysługują diety.

    >jednakze jak sie ma do tego VAT? Czy moge sobie cokolwiek z tego odliczyc
    >od VATu? Czy potrzebuje fakture na bilety PKP, aby moc sobie je odliczyc
    >od VATu, czy wystarcza same bilety?

    To zmartwienie pracodawcy - a jeżeli Ty nim jesteś, to NTG ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 2. Data: 2005-01-08 16:10:59
    Temat: podroz sluzbowa - vat
    Od: ThauthiM <u...@i...pl>

    Witam,

    wybieram sie w podroz sluzbowa. Zamierzam wyjechac pociagiem, na miejscu
    spedze dwa dni, spie u przyjaciela.

  • 3. Data: 2005-01-08 22:53:33
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    wystarcza same bilety