PracaGrupypl.praca.dyskusje › zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?

  • 11. Data: 2004-10-20 09:09:57
    Temat: Re: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Joanna napisał(a):
    > Jesli chodzi o nowa grupe, to jest juz zalozona
    alt.pl.praca.oferowana, ale
    > nikt cos tam nie zaglada...

    Rzogłaśnianie nic da do czasu aż grupa nie trafi na więcej serverów, u
    mnie na news.home.net.pl już jest, może napszcie z jakiego servera
    korzystacie i czy grupa jest dostępna to będziemy wiedzieli czy mały
    ruch na niej to kwestia braku reklamy czy też nie występowania grupy na
    serverach.

    --
    Mariusz Rzepkowski http://www.mariuszr.prv.pl GG 966498
    .::::::::::::::: alt.pl.praca.oferowana :::::::::::::::::.

  • 12. Data: 2004-10-20 09:53:02
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli chodzi o nowa grupe, to jest juz zalozona alt.pl.praca.oferowana,
    ale
    > nikt cos tam nie zaglada...
    > Moze trzeba by ten fakt rozglosnic ?
    >
    > pozdr.
    > Joanna

    z news.tpi.pl jej nie widac, czyli nie widzi jej np. spore grono
    uzytkownikow neostrady.

    I.

  • 13. Data: 2004-10-20 09:55:08
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:cl59m9$gi0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tiaaaa. Jak powszechnie wiadomo atrakcyjna oferte pracy moderator najpierw
    > probuje sprzedac na allego. I dopiero jak mu sie to nie uda wrzuca na ppo.

    Genialne! Tak, to jest wspaniały pomysł: taki system aukcyjny na ofertę
    pracy. Pracodawca ogłasza, że szuka np. programisty na stały etat, i czeka
    na oferty od potencjalnych pracowników. 10 osób, którzy dadzą najwięcej,
    dostaje pełną ofertę i jeśli im odpowiada, są zaproszeni na rozmowę.

    Sigurd NMSP

  • 14. Data: 2004-10-20 10:24:23
    Od: "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    > a nikomu sie nie chce zalozyc alternatywnej grupy bez moderowania
    > (no mi tez niestety)

    Grupa alt.pl.praca.oferowana została już przez nas założona, jednak trochę
    czasu minie, nim rozpropaguje się na wszystkie serwery news.

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy

  • 15. Data: 2004-10-20 10:25:50
    Od: "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

> [...]
    > etat, i czeka na oferty od potencjalnych pracowników. 10 osób, którzy
    > dadzą najwięcej, dostaje pełną ofertę i jeśli im odpowiada, są

    Zapraszamy do nas na bezpośrednie obcowanie z tym wspaniałym pomysłem :)

  • 16. Data: 2004-10-20 10:26:43
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>
    napisał w wiadomości news:cl5ef7$424$2@korweta.task.gda.pl...

    > Zapraszamy do nas na bezpośrednie obcowanie z tym wspaniałym pomysłem :)

    Dlaczego to jest tak, że jeśli wymyślę jakąś kompletnie chorą, paranoiczną
    sytuację, i podzielę się z kims tym pomysłem, musi się okazać, że to już
    dawno istnieje? Innymi słowy, dlaczego rzeczywistość musi okazać się jeszcze
    bardziej pokopana niż moja wyobraźnia?
    eeeech... czas umierać.

    Sigurd

  • 17. Data: 2004-10-20 10:29:41
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    MariuszR wrote:

    > może napszcie z jakiego servera korzystacie i czy grupa jest dostępna
    > to będziemy wiedzieli czy mały ruch na niej to kwestia braku reklamy
    > czy też nie występowania grupy na serverach.

    Na news.onet.pl nie widzę.

    Sebastian Ce.

  • 18. Data: 2004-10-20 11:30:12
    Od: "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

> [...]
    > okazać, że to już dawno istnieje? Innymi słowy, dlaczego
    > rzeczywistość musi okazać się jeszcze bardziej pokopana niż moja

    Rzeczywistość nie jest na szczęście taka zła... Aukcje dotyczą głównie
    zleceń - realizacji strony WWW, wykonania aplikacji, tłumaczenia, lub też
    innych usług, a zleceniodawca może wybrać dowolną spośród zalicytowanych
    ofert. Tego typu serwisy są bardzo popularne za granicą, stanowiąc:
    - dla zleceniodawców: narzędzie optymalizacji kosztów i czasu poświęconego
    na odszukanie odpowiedniej oferty
    - dla zleceniobiorców: narzędzie pozyskania nowych zleceń

    Na szczęście do licytacji ofert pracy stałej, typu "kto zażąda mniej za ten
    etat" jeszcze daleko :) I miejmy nadzieję, że do tego typu sytuacji nigdy
    nie dojdzie.

  • 19. Data: 2004-10-20 12:56:19
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl> napisał
    w wiadomości news:cl5i7t$mnv$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > na odszukanie odpowiedniej oferty
    > - dla zleceniobiorców: narzędzie pozyskania nowych zleceń

    Popieram, ze to bardzo dobra rzecz i namawiam przedsiebiorcow do korzystania
    z niej. Namowilam niedawno jedna duza firme (wykonanie www - komercyjne
    firmy widzac firme S.A. nie schodza ponizej 3000 zl). Ale przy okazji (bo
    sama obslugiwalam zbieranie zlecen i wstepna selekcje) zobaczylam, czego
    brakuje naszym serwisom (korzystalam z webhandel.pl /ze wzgledu na mozliwosc
    pokazywania projektu w ofercie/ i z zlecenia.przez.net /nowi i wysoko w
    googlu/) i oferentom.

    - po skonczeniu czasu aukcji nie bylo mozliwosci dopisania czegos do aukcji
    (oba serwisy) - a przeciez wypada napisac: dziekujemy wszystkim za udzial,
    dalsze rozmowy bedziemy prowadzic z.... itd. - to uczciwe, zeby czlowiek
    widzial z kim przegral i mogl sobie wyciagac wnioski, dlaczego - do
    webhandel napisalam z pytaniem, w jaki sposob moge przekazac takie
    podziekowanie nie zakladajac nowej aukcji i nie otrzymalam odpowiedzi

    - nieelastyczny sposob wskazywania zwyciezcy (zlecenia.przez...) - w tym
    przypadku nie byla to jedna osoba, tylko dzial marketingu wybral kilka osob
    do negocjacji nt. szczegolow. Przeciez nie tylko cena sie liczy, tylko
    relacja ceny do jakosci.

    -nie bylo mozliwosci oceniania po transakcji, takiej jak jest np. na
    Allegro. Wiekszosc zleceniodawcow potrzebuje dac zlecenie co jakis czas,
    zleceniobiorcy to tez w miare stala grupa. Czemu zleceniodawca nie moze
    potem wypisac laurki online "zrobil porzadnie i szybko", a zleceniobiorca
    "firma zaplacila w terminie i nie bylo z niczym problemow"? Tyle sie
    skarzymy na zlych pracodawcow i pracownikow, ze cos takiego by przynajmniej
    ten rynek zlecen uczynilo przejrzystym i promowalo uczciwosc.

    Dodatkowo, oferenci byli bardzo niezdyscyplinowani. Pisali maile do firmy,
    dzwonili - choc bylo napisane jak byk, ze cena + link do projektu
    (akceptowalny maly screenshot). Kontaktowali sie do mnie na priva, zeby
    doniesc, ze ktos inny lamie prawa autorskie, pytajac, czy aukcja jest
    jeszcze aktualna (badzmy powazni - jak jest do jakiegos dnia, to jest do
    tego dnia i wybor bedzie wsrod ofert do tego dnia) lub probujac ze mna
    przyjaznie pogadac i wyslac mi projekt bezposrednio na priva rozumujac w
    jakis pokrecony sposob, ze to zwiekszy ich szanse. Nadsylano mi na priva
    projekty po zakonczeniu aukcji.

    > - dla zleceniodawców: narzędzie optymalizacji kosztów i czasu poświęconego
    > na odszukanie odpowiedniej oferty

    Na pewno nie czasu - nie w Polsce. Za granica to dziala bardzo sprawnie,
    wiem. Umiem powiedziec, czego brakuje portalom, ale jak ucywilizowac
    uzytkownikow, tego nie wiem :)

    I.

  • 20. Data: 2004-10-20 13:38:32
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    MariuszR wrote:

    > może napszcie z jakiego servera
    > korzystacie i czy grupa jest dostępna to będziemy wiedzieli czy mały
    > ruch na niej to kwestia braku reklamy czy też nie występowania grupy na
    > serverach.

    Na news.futuro.pl jest ale ruch dziwnie mały (tylko 2 wątki).

    pozdrawiam
    Piotr