PracaGrupypl.praca.dyskusje › Idealne CV + list motywacyjny ( wizualnie )

  • 1. Data: 2004-10-19 20:11:55
    Temat: Idealne CV + list motywacyjny ( wizualnie )
    Od: "Bil" <b...@i...pl>

    Witam
    Tak sie zastanawiam wlasnie jak powinno wygladac idealnie napisane CV oraz
    list motywacyjny ? Jesli ktos ma przyklady niech sie podzielil.
    Pozdrawiam
    BilDos.

  • 2. Data: 2004-10-20 09:20:20
    Temat: Re: Idealne CV + list motywacyjny ( wizualnie )
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    z tego co wiem to w dzisiejszej Rzeczpospolitej jest dołączone CD z wzorami
    CV i listów, ale nie sprawdzałem ich zawartości merytorycznej

    polecam tez serwisy internetowe, na przykład tu:
    http://www.bdi.com.pl/index.php?p_id=9&a_id=111 albo inne które mają gotowe
    przykłady

    poza tym co to znaczy idealne CV- dla mnie to bardziej jego treść tworzy
    jego wartość, czyli wartość kandydata, a wygląd musi być czytelny i
    przejrzysty, i najlepiej na max.2 strony, ot co

    Radek

    r...@b...com.pl
    www.bdi.com.pl

  • 3. Data: 2004-10-20 13:05:49
    Od: "jacek" <j...@o...pl>

> [...]
    > Tak sie zastanawiam wlasnie jak powinno wygladac idealnie napisane CV oraz
    > list motywacyjny ? Jesli ktos ma przyklady niech sie podzielil.

    Witaj,
    Tak się składa, że z racji wykonywanej pracy oglądam setki cv. Większość jest
    nieprawidłowo napisana (prawie już się do tego przyzwyczaiłem) Ale wciąż
    zdarza mi się odrzucić kandydata ze względu na "odwalenie pańszczyzny" Jak
    napisać cv?
    POD KONKRETNE STANOWISKO W DANEJ FIRMIE. Niektóre informacje należy
    wyeksponować, inne tylko wspomnieć. Jest to uzależnione od zakresu obowiązków
    na konkretnym stanowisku, o które się ubiegasz. W doświadczeniu zawodowym i
    osiądnięciach powinienieś opisać szczegółowo wszystko, co może być
    interesujące dla Twojego przyszłego pracodawcy
    Forma cv:
    1.Dane personalne/data urodzenia/stan cywilny
    2. Adres zamieszkania/telefon kontaktowy/adres e-mail
    Doświadczenie zawodowe:
    3. OD OSTATNIEGO: nazwa firmy/branża/data zatrudnienia od-do w formacie rok-
    miesiąc/stanowisko/zakres obowiązków/osiągnięcia (Jeśli pracowałeś na różnych
    stanowiskach w cv umieszczasz je od ostatniego)/szkolenia wewnętrzne
    4.szkolenia zewnętrzne i kursy (jeśli masz) w formacie: nazwa firmy
    prowadzącej szkolenie/branża/data kursu od-do w formacie rok-miesiąc-
    dzień/stanowisko/uzyskany ceryfikat/zakres szkolenia (w punktach)
    5. inne informacje:
    Posiadane uprawnienia (dokładnie na co, od kiedy)
    6. Wykształcenie:
    OD OSTATNIEGO nazwa szkoły/miasto/data ropoczęcia/ukończenia
    7. Zainteresowania (jeśli to film, ksiązka i kino - pomiń ten punkt)
    8. Zgoda na przetwarzanie danycho sobowych do procesu rekrutacji
    Cv powinieniś zmieścić na 2-3 stronach (standard 2 strony)

    Ad2.
    - jeśli ubiegasz się o pracę w innym mieście - informacja o gotowości podjęcia
    pracy wraz ze wskazaniem adresu zamieszkania w mieście, w którym mieści się
    firma, lub okreslenie dojazdu do pracy. Prowadziłem rozmowy z kandydatem
    (przyjechał na 3 etapy rozmów), który odpowiadał firmie. Okazało się, że nie
    ma jak dojechać do pracy (pracodawcy nie lubią, kiedy dojazd do pracy jest
    zbyt długi.)
    Ale pamiętaj - nie ma idealnego cv. Dla każdego pracodawcy, na każde
    stanowisko cv powinno być modyfikowane.

  • 4. Data: 2004-10-20 15:01:25
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >1.Dane personalne/data urodzenia/stan cywilny

    z tego co wiem pracodawca nie ma prawa pytac o stan cywilny oraz
    ewentualne plany w tym zakresie.. za takie cos mozna mu wytoczyc
    proces.. moze w polsce jeszcze niezbyt popularne.. ale za granica dosc
    czesto praktykowane :) w stanach maja fiola na punkcie dyskryminacji
    :)

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 5. Data: 2004-10-20 19:48:52
    Od: "Bil" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Bil" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak sie zastanawiam wlasnie jak powinno wygladac idealnie napisane CV oraz
    > list motywacyjny ? Jesli ktos ma przyklady niech sie podzielil.

    A czy ktos moze zaprezentowac przykladowe "idealne CV" dla konkretnego
    stanowiska ?

  • 6. Data: 2004-10-21 07:15:32
    Od: "jacek" <j...@o...pl>

> [...]
    > proces.. moze w polsce jeszcze niezbyt popularne.. ale za granica dosc
    > czesto praktykowane :) w stanach maja fiola na punkcie dyskryminacji

    Oczywiście, że nigdy nie pytam o to. Ale moja firma preferuje kandydatów,
    którzy są ustabilizowani. Nawet w ogłoszeniach o pracę (już od roku nie ma
    rotacji w mojej firmie) były wymagania: wiek min. 25 lat, w stałym związku.

  • 7. Data: 2004-10-21 15:54:25
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > wymagania: wiek min. 25 lat, w stałym związku.

    To moze warto usunąć przecinek między 'lat' oraz 'w' :>

    Wojtek