PracaGrupypl.praca.dyskusje › zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?

  • 31. Data: 2004-10-29 10:55:57
    Temat: Re: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Radek napisał(a):

    > a propos twojej stopki, to czy istnieje lista
    > alt.pl.com.wyszukiwarki - bo ja nie mogęjej znaleźć ??

    ja mam na news.gazeta.pl i news.tpi.pl
    no i oczywiscie, z eistnieje, w przeciwnym wypadku nie bylo by sensu
    reklamowac. z drugiej strony grupa jest prawie pusta, wszyscy siedza
    teraz na takim fajnym forum wiec w sumie i ja z tamtad znikam.

    w miejscu reklamy moge dac praca.oferowana ;-)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna