PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop bezpłatny czy mniejsza pensja - co lepsze?

  • 1. Data: 2004-10-19 19:09:02
    Temat: Urlop bezpłatny czy mniejsza pensja - co lepsze?
    Od: "news.atman.pl" <l...@o...pl>

    Witam,
    Prosze o podpowiedz co wedlug Was jest lepsze.

    Z powodu chwilowych klopotow w firmie, musze wybrac pomiedzy urlopem
    bezplatnym a zmiana warunkow wynagrodzenia (obnizenie pensji, podobno
    maksymalnie na najblizsze 3 miesiace). Pracuje od roku w firmie z branzy
    informatycznej.
    Urlop bezplatny mialabym wziac na okres 1 tygodnia w miesiacu.
    Z tego co mi wiadomo, przerywam jednak wowczas ciaglosc pracy i nie wiem co
    ze skladkami. Boje sie tez, jak zareagowac moglby moj przyszly pracodawca na
    taka przerwe w zyciorysie zawodowym...?

    Z drugiej strony, dlaczego mialabym pracowac w tym samym wymiarze czasu za
    mniejsze pieniadze...?

    Prosze o rade i o wskazanie mi ewentualnych konsekwencji tych decyzji.

    Pozdrawiam,
    Looxsa

  • 2. Data: 2004-10-19 19:19:30
    Temat: Re: Urlop bezpłatny czy mniejsza pensja - co lepsze?
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a nie da sie przejsc na 3/4 etatu....
    nie bedziesz stratna i zachowasz ciaglosc pracy.........

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-10-21 16:04:03
    Od: "Looxs" <l...@o...pl>

    > a nie da sie przejsc na 3/4 etatu....
    > nie bedziesz stratna i zachowasz ciaglosc pracy.........

    Boje sie ze zostane potem przy tych 3/4.
    A jakie jest zdanie innych?
    Z gory dzieki

  • 4. Data: 2004-10-25 13:42:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Oct 2004 18:04:03 +0200, "Looxs" <l...@o...pl> wrote:

    >Boje sie ze zostane potem przy tych 3/4.
    A nie boisz sie ze zostaniesz przy 4/4 za pieniadze z 3/4 ?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?