PracaGrupypl.praca.dyskusje › zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?

  • 1. Data: 2004-10-20 07:04:19
    Temat: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
    Od: tomek <n...@w...pl>

    Witam
    Chce zatrudnic kilka osob ale zadne z moich ogloszen nie jest zamieszczane
    ani na www.praca.pl ani na pl.praca.oferowana. Dlaczego?
    Jak to jest, ze od 2-3 dni nie udaje mi sie zamiescic zadnego ogloszenia?
    Dzis na pl.praca.oferowana pojawily sie nowe ogloszenia a moje nie...??
    Nie wspominam juz o www.praca.pl - znudzilo mi sie pisanie od nowa ofert.
    Nawet nie dostalem zadnej wiadomosci z www.praca.pl o przyczynie
    odrzucenia ogloszen.

    Kiedys sam szukalem pracy (miedzy innymi) z pomoca wymienionych tu zrodel.
    Nie spodziewalem sie, ze teraz bede mial problemy z zamieszczeniem ofert.

    Czy to oznacza ze o umieszczeniu ogloszenia nie decyduja tylko i wylacznie
    wzgledy merytoryczne?

    pozdrawiam
    tomek
    n...@w...pl

  • 2. Data: 2004-10-20 07:07:14
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "tomek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości news:cl52m5
    > Czy to oznacza ze o umieszczeniu ogloszenia nie decyduja tylko i wylacznie
    > wzgledy merytoryczne?

    W przypadku ppo dycyduja tylko i wylacznie.
    Proponuje przeanalizowac ogloszenie pod wzgledem zgodnisci z faq:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    Jesli uwazasz ze wszystkie punkty sa spelnione to pisz z pytaniem o powod
    odrzucenia do moderatora:
    ppo#hell.pl

    m.

  • 3. Data: 2004-10-20 07:19:13
    Od: tomek <n...@w...pl>

    > W przypadku ppo dycyduja tylko i wylacznie.
    > Proponuje przeanalizowac ogloszenie pod wzgledem zgodnisci z faq:
    > m.

    Ok, na ppo sproboje jeszcze raz. moze popelnilem jakies bledy.
    Jednak sprawa www.praca.pl wydaje mi sie dziwna... tam wyslalem nie jedno
    ogloszenie (byly to ogloeszenia o roznej tresci) i nic...

    dzieki
    tomek

  • 4. Data: 2004-10-20 07:22:57
    Od: "Janko Muzykant" <s...@o...pl>

    moze rzuc tutaj ?

    dzieki moderatorom od dawna juz tak jest
    a nikomu sie nie chce zalozyc alternatywnej grupy bez moderowania
    (no mi tez niestety)

    podejrzewam raczej czyjs interes a nie tradycje do wylewania dziecka z
    kapiela

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-20 07:37:01
    Od: tomek <n...@w...pl>

    > a nikomu sie nie chce zalozyc alternatywnej grupy bez moderowania
    > (no mi tez niestety)

    Osobiscie jestem chetny, mam juz dosyc zle dzialajacych serwisow:)

    > podejrzewam raczej czyjs interes a nie tradycje do wylewania dziecka z
    > kapiela

    Tez o tym myslalem. Ale jaki? Bo jesli segreguja oferty, to sa dwie
    mozliwosci, albo trzeba zaplacic za zamieszczenie albo nie umieszczajac
    oferty daja ja do przeczytania znajomym szukajacym pracy.
    Jednak na moje ogloszenie nikt nie odpowiedzial. A zeby zaplacic trzeba miec
    jakis kontakt, ktrego w ich serwisie brak.

    tomek

  • 6. Data: 2004-10-20 08:14:55
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a nikomu sie nie chce zalozyc alternatywnej grupy bez moderowania
    > (no mi tez niestety)

    Widac nie tylko sie koledze zalozyc nie chce ale nawet sprawdzic czy
    przypadkiem juz ktos nie zalozyl..

    m.
    pietnujaca skrajne lenistwo

  • 7. Data: 2004-10-20 08:32:36
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 20.10.2004 Janko Muzykant <s...@o...pl> napisał/a:
    > moze rzuc tutaj ?
    >
    > dzieki moderatorom od dawna juz tak jest
    > a nikomu sie nie chce zalozyc alternatywnej grupy bez moderowania
    > (no mi tez niestety)

    pieprzysz?
    jesteś głupi czy po prostu leniwy, skoro nie chce ci się przed
    napisaniem posta sprawdzić jego prawdziwosci?

    --
    Kender
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.

  • 8. Data: 2004-10-20 08:57:07
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

> [...]
    > No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.
    > Co jeszcze nie znaczy że but jako taki jest wygodny.

    hej,

    Jesli chodzi o nowa grupe, to jest juz zalozona alt.pl.praca.oferowana, ale
    nikt cos tam nie zaglada...
    Moze trzeba by ten fakt rozglosnic ?

    pozdr.
    Joanna

  • 9. Data: 2004-10-20 09:01:51
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    "tomek" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Jak to jest, ze od 2-3 dni nie udaje mi sie zamiescic zadnego ogloszenia?
    > Dzis na pl.praca.oferowana pojawily sie nowe ogloszenia a moje nie...??

    witam

    z jakiego adresu e-mail bylo zgloszenie?
    postaram sie odnalezc ogloszenie i podac przyczyne braku publikacji

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 10. Data: 2004-10-20 09:04:20
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > podejrzewam raczej czyjs interes a nie tradycje do wylewania dziecka z
    > kapiela

    Tiaaaa. Jak powszechnie wiadomo atrakcyjna oferte pracy moderator najpierw
    probuje sprzedac na allego. I dopiero jak mu sie to nie uda wrzuca na ppo.

    FUT warming: pl.rec.paranoja

    szomiz
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P