PracaGrupypl.praca.dyskusje › zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?

  • 21. Data: 2004-10-20 14:59:37
    Temat: Re: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 15:38:32 +0200, Piotr napisał(a):

    > Na news.futuro.pl jest ale ruch dziwnie mały (tylko 2 wątki).

    To tak jak u mnie, czyli wszytko by się zgadzało, mały ruch bo grupa nie
    wszędzie jest i nie wiele osób o niej wie.

    --
    Mariusz Rzepkowski - www.mariuszr.prv.pl - GG 966498 - ICQ 134628796
    .:::::: alt.pl.sztuka-reklamy ::::::: alt.pl.praca.oferowana ::::::.

  • 22. Data: 2004-10-20 15:42:02
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    "tomek" <n...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    > Chce zatrudnic kilka osob ale zadne z moich ogloszen nie jest zamieszczane
    > ani na www.praca.pl ani na pl.praca.oferowana. Dlaczego?
    > Jak to jest, ze od 2-3 dni nie udaje mi sie zamiescic zadnego ogloszenia?
    > Dzis na pl.praca.oferowana pojawily sie nowe ogloszenia a moje nie...??
    > Nie wspominam juz o www.praca.pl - znudzilo mi sie pisanie od nowa ofert.
    > Nawet nie dostalem zadnej wiadomosci z www.praca.pl o przyczynie
    > odrzucenia ogloszen.

    Panskie ogloszenie zostalo wyslane 18 pazdziernika i nie zostalo jeszcze
    rozpatrzone, oczekuje w kolejce
    jesli zostanie zaakceptowane to ukaze sie w dniu dzisiejszym

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 23. Data: 2004-10-20 15:42:23
    Od: tomek <n...@w...pl>

    > witam
    > z jakiego adresu e-mail bylo zgloszenie?
    > postaram sie odnalezc ogloszenie i podac przyczyne braku publikacji

    W formularzu podalismy e-mail : p...@m...pl

    tomek

  • 24. Data: 2004-10-20 16:36:21
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    tomek napisał(a):

    > W formularzu podalismy e-mail : p...@m...pl

    No to jeżeli chodzi o ppo, to zdecydowanie radzę poczytać FAQ przed
    próbą kolejnego wysłania oferty. Ze szczególnym uwzględnieniem
    punktów 4, 5 i 7. :)

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo.

  • 25. Data: 2004-10-20 16:44:28
    Od: tomek <n...@w...pl>

    > No to jeżeli chodzi o ppo, to zdecydowanie radzę poczytać FAQ przed
    > próbą kolejnego wysłania oferty. Ze szczególnym uwzględnieniem
    > punktów 4, 5 i 7. :)

    Tak wiec, juz na poczatku tego watku zwrocono mi uwage na FAQ ppo i jeszcze
    raz przypomne ze faktycznie moje ogloszenie nie spelnialo tam okreslonych
    wymagan.

    pozdrawiam
    tomek

  • 26. Data: 2004-10-20 16:55:27
    Od: tomek <n...@w...pl>

    > Panskie ogloszenie zostalo wyslane 18 pazdziernika i nie zostalo jeszcze
    > rozpatrzone, oczekuje w kolejce
    > jesli zostanie zaakceptowane to ukaze sie w dniu dzisiejszym

    Ogloszenie ukazalo sie.
    Pozdrawiam
    tomek

  • 27. Data: 2004-10-21 21:31:36
    Od: "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Celejewski" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cl5emg$q$1@news.onet.pl...

    > Na news.onet.pl nie widzę.
    A czy widzisz jakieś spoza pl.* ?

    j.
    PS. Na news.tpi.pl grupa alt.pl.praca.oferowana istnieje.

  • 28. Data: 2004-10-21 21:32:53
    Od: "Janusz Lepionko" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cl5d1f$d06$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ale

    > z news.tpi.pl jej nie widac, czyli nie widzi jej np. spore grono
    > uzytkownikow neostrady.

    A ja korzystam z news.tpi.pl i widzę... dwa wątki widzę na
    alt.pl.praca.oferowana

    j.

  • 29. Data: 2004-10-26 08:05:54
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    MariuszR napisał(a):

> [...]
    > jakiego servera korzystacie i czy grupa jest dostępna to będziemy
    > wiedzieli czy mały ruch na niej to kwestia braku reklamy czy też

    u mnie jest na news.gazeta.pl i na news.tpi.pl, na onecie nie widze.

    jesli chodzi o reklame to proponuje wstawic reklame do stopek na
    newsach

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 30. Data: 2004-10-28 22:23:27
    Od: Radek <r...@p...onet.pl>

    a propos twojej stopki, to czy istnieje lista alt.pl.com.wyszukiwarki -
    bo ja nie mogęjej znaleźć ??