PracaGrupypl.praca.dyskusje › z 'pl.praca.oferowana'

  • 1. Data: 2005-06-02 11:08:43
    Temat: z 'pl.praca.oferowana'
    Od: IP <t...@w...pl>

    <q>
    Wymagania:
    - znajomość języka Java, technologii JSP/JSTL
    - znajomość HTML
    - znajomość relacyjnych baz danych, języka SQL
    - gotowość do pracy na pełny etat

    Oferujemy:
    - umowę o pracę
    - proponowane wynagrodzenie: 1000zł w okresie próbnym (do 3 miesięcy)
    <\q>

    Praca w warszawie, gdzie 1000zl kosztuje wynajecie mieszkania

  • 2. Data: 2005-06-02 11:56:59
    Temat: Re: z 'pl.praca.oferowana'
    Od: h...@b...pl

> [...]
    >
    > Oferujemy:
    > - umowę o pracę
    > - proponowane wynagrodzenie: 1000zł w okresie próbnym (do 3 miesięcy)
    Hie hie hie za 2 miesiące zmienią walutę na euro i dopiszą netto!

    > Praca w warszawie, gdzie 1000zl kosztuje wynajecie mieszkania
    No to ja jestem szczęśliwym posiadaczem własnego(z hipoteką) i płacę 350, z
    czego 1/3 zwracają na rozliczeniu.

  • 3. Data: 2005-06-02 17:28:36
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Hie hie hie za 2 miesiące zmienią walutę na euro i dopiszą netto!

    To jeszcze nic, bo bylo tez ogloszenie za 600 zl netto (to juz chyba
    kpiny!!!) - tez WARSZAWA
    Wprowadzie umowa o dzielo, ale pewnie tez trzeba kilka godzin przesiedziec w
    firmie (bez mozliwosci pracy zdalnej).

    Zatrudnimy osobe do wprowadzania danych do serwisu internetowego AGD-RTV.

    Opis firmy i stanowiska:
    Zbudowalismy i caly czas rozwijamy baze danych z opisami produktow branz
    AGD-RTV dostepnych na rynku polskim. Stworzylismy serwis konsumencki
    www.kupic.pl oraz dostarczamy informacje do serwisu www.cokupic.onet.pl.
    Tworzymy rowniez programy wspolpracuje z baza danych. W zwiazku z rozwojem
    poszukujemy nowych pracownikow.

    Siedziba firmy miesci sie w Warszawie (Bielany). Praca tylko w siedzibie
    firmy
    bez mozliwosci pracy przez Internet.

    Oferowana praca polegac będzie na:
    - wprowadzaniu opisow produktow do baz danych,
    - wprowadzaniu i przygotowywaniu artykulow i aktualnosci,
    - przygotowywaniu wzorcow opisow produktow,
    - pracy z oprogramowaniem tworzonym przez spolke,
    - kontaktach z klientami.

    Oczekiwania:
    - dobra znajomosc obslugi komputera,
    - skrupulatnosc, dokładnosc i terminowosc,
    - wiedza uzytkowa z branz RTV, Biuro, Foto, Car audio,
    - podstawowa znajomosc jezyka angielskiego,
    - umiejetnosc opracowywania i redagowania artykulow lub aktualnosci,
    - znajomosc Internetu i umiejetnosc wyszukiwania informacji.

    Mile widziane osoby niepalace.

    Wynagrodzenie:
    Okres probny - 600 zł (netto) miesiecznie, umowa o dzielo. Pozniej oferta
    zatrudnienia na umowe o prace z wyzszym wynagrodzeniem.

  • 4. Data: 2005-06-02 21:07:24
    Od: Carrie <c...@w...epf.pl>

    Dnia Thu, 02 Jun 2005 13:08:43 +0200, IP <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    ><\q>
    >
    >Praca w warszawie, gdzie 1000zl kosztuje wynajecie mieszkania

    Przyjmijmy, że ktoś utrzymuje się z wynajmowania mieszkania za 1000 zł
    miesięcznie. Nie zarabia kokosów, co? ;)
    Nie uważam, żeby wynajmowanie mieszkania było tanią rozrywką - sama
    mieszkam w wynajętym. Ale tak serio, to jaki związek ma wysokość
    oferowanej pensji z kosztem najmu mieszkania? Lub jaki związek mieć
    powinna?

    Pozdrawiam, Carrie
    --
    [...] iloraz inteligencji tłumu równy jest IQ najgłupszego jego przedstawiciela
    podzielonemu przez liczbę uczestników.

  • 5. Data: 2005-06-03 07:19:55
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    On Thu, 02 Jun 2005 13:08:43 +0200, IP wrote:

> [...]
    > <\q>
    >
    > Praca w warszawie, gdzie 1000zl kosztuje wynajecie mieszkania

    Rynek pracy jest takim samym rynkiem jak każdy inny. Pracodawca może sobie
    wpisać dowolne wymagania i dowolną kwotę (tu są pewne ograniczenia prawne).
    Ilu znajdzie się chętnych to już jego sprawa.