PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam kontaktu w sprawie portalu

  • 1. Data: 2005-06-02 09:40:44
    Temat: szukam kontaktu w sprawie portalu
    Od: Max <m...@w...pl>

    Witam,
    Szukam kontaktu do osoby która pracowała bądź pracuje przy developingu
    dużego portalu internetowego klasy onet/wp/interia.
    Chodzi mi o konsultację w kilku kwestiach technicznych.
    Niestety nie zostałem upoważniony do pisania na temat szczegółów na
    forum publicznym, więc tutaj szukam tylko kontaktu.

    Kontakt może odbyć się osobiście bądź tel/gadu gadu/skype/email.

    Bardzo proszę o nie odpowiadanie na mojego posta przez osoby które nie
    orientują się w zagadnieniach związanych z developingiem portalu
    internetowego, bądź przez osoby które coś tam wiedzą ale nie mają
    doświadczenia i praktycznej wiedzy na ten temat.

    tel kontaktowy: 502606426
    e-mail: m...@w...pl
    gadu-gadu: 3373346

    Best Regards, Marek