PracaGrupypl.praca.dyskusjewzor CV › Re: wzor CV
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wzor CV
    Date: Wed, 14 Jun 2006 18:18:19 +0200

    On Sun, 11 Jun 2006 18:30:02 +0200, Maciek Sobczyk wrote:

    >Taki oto wzór CV wymyśliłem znajomym: www.podzamcze.com.pl/cv_nazwisko.doc
    >
    >Może komuś się przyda po naniesieniu poprawek.

    Obejrzałem i hmm... jestem za, a nawet przeciw.

    Za:
    - ogólne wrażenie pozytywne
    - przejrzyście

    Przeciw:
    - dopracować style w Word, bo jeśli w wymaganiach będzie znajomość
    Office'a to tak nie do końca przejdzie się ten test
    - rtf, a nie doc
    - jeżeli specjalista (cv2) to może lepiej zacząć od doświadczenia
    zawodowego, a nie wykształcenia?
    - jeżeli jeszcze nie specjalista, to może da radę zmieścić się na 1
    stronie, aby uniknąć lania wody

    Plusy dodatnie i ujemne (czyt. moje zboczenia):
    - wiek - ogólnie z przebiegu kariery i info o szkołach da się
    wywnioskować czy ktoś jest młody czy stary. Jeżeli jest to czynnik
    decydujący o zatrudnieniu, to brak informacji może zdenerwować
    rekrutującego i w ten sposób kandydat na pracodawcę prowadzący
    przedsiębiorstwo pszenno-buraczane sam się odsieje
    (student<26 => zlecenie; młody => naiwny; bezrobotny>50 lat =>
    badziewnie płatne stanowisko z dofinansowania UP)
    - jeżeli jest podany nr ref. ogłoszenia to można wrzucić, żeby ułatwić
    innym pracę
    - zdjęcie - (1) ułatwia zapamiętanie kandydata, (2) ale ja go nie
    dodaję bo jeśli wygląd ma decydować o zatrudnieniu to co będzie potem?
    (3) Nie rozdaję zdjęć kompletnie obcym ludziom. (4)Jeśli chcą ujrzeć
    me cudne lico, to chętnie wpadnę na rozmowę kwalifikacyjną ;-)
    - czy "specjalista", to niech sami ocenią

    --
    pozdrawiam
    Bremse