PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie-pytania › Re: wypowiedzenie-pytania
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie-pytania
    Date: Mon, 21 Nov 2005 14:55:03 +0100

    > 1.Firma mnie namawia abym zlozyl samemu wypowiedzenie
    Niczego nie składaj (jeżeli sam nie chcesz,) bo będzie po wszystkim-
    postaraj się nagrać jak cie namawiają lub może szantażuja

    > 2.Zaproponowalem ugode ( odszkodowanie za 2 miesiace)zastanawiaja sie

    > 3.Obiecuja ze jak zrobie jeden kontrakt to cofna mi wypowiedzenie ale
    tylko
    > te ktore sam zloze bo podobno nie moga cofnac tego od firmy ( zazyczylem
    > sobie tego na pismie)
    Mogą cofnąć wypowiedzenie- formalnie bodajże do połowy okresu wypowiedzenia,
    niepformalnie zawsze- gadają głupoty abyć sam złożył wypowiedzenie- będą cię
    mieli w garści. Poza tym z formalnego punktu widzenia jeżeli dali ci
    wypowiedzenie możesz przychodzić do pracy i w zasadzie nic nie robić. jeśli
    jesteś na okresie wypowiedzenia nie moga ci nic zrobić, chyba ze zrobisz cos
    co podpada pod zwolnienie dyscyplinarne (pijaństwo, bumelki itd) Jeżeli nie
    zrealizujesz przydzielonych zadań zawsze możesz uzasadniać że nie nadążasz,
    udawać głuchego iść na L4, na urlop itd. To fajnie działa na pracodawce bo
    ma swiadomość że placić musi "za darmo".
    Sugerowałbym więc nic nie robić- po prostu przychodzić do pracy- jesteś na
    wypowiedzeniu. Jeżeli oni cofną wypowiedzeni ty zacznij robić kontrakt.

    > 3.W PIP-ie po przejrzeniu dokumentow i przesluchaniu twierdza za mam
    sprawe
    > wygrana
    I mają rację

    > 4.Adwokat twierdzi,ze mozna uzyskac 1 miesieczna odprawe +3 miesieczne
    > odszkodowanie.
    Pewnie wie co mówi. Nie wiem jak z odprawą, ale o odszkodowanie warto
    powalczyć, tylko nie składaj sam żadnych papierów które stawierdzają że sie
    zwalniasz na własne zyczenie i nie podpisuj oświadczeń że nie będziesz
    rościł pretensji finansowych bo zamkniesz sobie drogę do jakichkolwiek
    możliwości uzyskania odszkodowania.