PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .. co mozna zrobic ? › Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
    Date: Tue, 29 Apr 2003 00:15:55 +0200

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > ZUS czyli cale spoleczenstwo.
    > Wszscy beda isc na wlasna DG, bezrobocie jest mniej wiecej na stalym
    > poziomie - a ilosc osob stala. Takie placenie skladek przez ZUS
    > sprowadza sie wiec do obcizenia wiekszymi podatkami.... a w
    > konsekwencji do poglebiania bezrobocia

    Osobiście, odchodząc z pracy wziąłem zwolnienie umożliwiające mi tylko
    odejście bez dyscyplinarki - lekarka chciała mi dać 2 tygodnie na ładne
    oczy a ja potrzebowałem kilku dni - dostałem tydzień, z czego 2 dni
    pracowałem, w sobotę zaznajamiałem człowieka a całą niedzielę do 6 rano
    w poniedziałek robiłem porządek na moim stanowisku pracy i najpilniejsze
    roboty. Efektywnie wykorzystałem tylko poniedziałek i wtorek (chyba).
    Więc nie jest to moje kredo życiowe.

    Nie uważam natomiast, że osoba bez środków do życia nie powinna
    korzystać z tej drogi "zarobkowania", zwłaszcza jeżeli przez 1,5 roku
    płaciła ZUSowi chorobowe. Po prostu jest to wybór "mniejszego zła".

    Jeżeli bardzo Cię boli moja rada, to oświadczam tutaj, że właśnie
    oddałem swoje chorobowe wypracowane z ciągu 3 lat ostatniej pracy na ten
    szczytny cel - a było tego sporo. :)))

    Flyer