PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynik rozmowy

  • 1. Data: 2006-02-27 21:31:12
    Temat: wynik rozmowy
    Od: "jog" <i...@g...pl.nospam>

    Czy moze ktos sie spotkal z telefonicznym powiadomieniem o negatywnym wyniku
    rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj listownie?
    Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?

  • 2. Data: 2006-02-27 21:44:40
    Temat: Re: wynik rozmowy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    jog napisał(a):
    > Czy moze ktos sie spotkal z telefonicznym powiadomieniem o negatywnym wyniku
    > rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj listownie?
    > Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?
    Roznie. Bywaja firmy co nie informuja. Bywaja co informuja. Jesli
    informuja, to metoda rozna - email, telefon, (rzadziej) list.
    Mozna takze sie przypomniec i zapytac - zdarza sie ze w rekrutacji
    panuje tworczy chaos;)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-27 21:49:33
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "jog" <i...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > Czy moze ktos sie spotkal z telefonicznym powiadomieniem o negatywnym
    > wyniku rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj
    > listownie? Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?

    Spotkałem się, np. kumple z Eurobanku w tamtym roku dostali
    odmowną odpowiedź. Gdy kogoś "nie zastali" wysyłali e-maila.
    Poza tym sam możesz zadzwonić i się spytać, będziesz wiedział
    od razu na czym stoisz. Poznasz też kulturę firmy w zakresie
    udzielania informacji kandydatom.
    Druga sprawa, że właśnie to "zadzwonimy" jest nieraz na
    odczepne na końcu rozmowy.

  • 4. Data: 2006-02-28 09:16:55
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Czy moze ktos sie spotkal z telefonicznym powiadomieniem o negatywnym
    > wyniku rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj
    > listownie? Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?

    Ja powiadamiam kandydatów telefonicznie niezależnie od wyniku rozmowy.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 5. Data: 2006-02-28 13:31:47
    Od: "Edziabek" <e...@t...pl>

    > Ja powiadamiam kandydatów telefonicznie niezależnie od wyniku rozmowy.
    >
    > Pozdrr.,
    > Boa.

    szkdoa ze takich jak Ty tak mało
    ja uwazam ze po akzdej rozmowie powinna byc odpowiedz - jezlei komus szkoda
    na telefon to wystarczy email albo nawet sms - ale przynajmniej ktos kto wie
    ze odpadl nie lamie sobie glowy czy zakonczyla sie juz rekrutacja czy nie

  • 6. Data: 2006-03-01 18:30:53
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    jog napisał(a):
    > Czy moze ktos sie spotkal z telefonicznym powiadomieniem o negatywnym wyniku
    > rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj listownie?
    > Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?

    Tak, jak dotąd zawsze telefonicznie.

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 7. Data: 2006-03-01 23:11:57
    Od: "Jacek Wróblewski" <j...@g...pl>

> [...]
    > wyniku rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj
    > listownie? Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?

    Ja przyjmuję taką regułę:
    Jeśli pracodawca powiedział "zadzwonimy w piątek" a dziś mamy następną
    środę, poczekaj jeszcze dwa dni i zapomnij o nich, bo oni zapomnieli o
    Tobie.
    Zazwyczaj firmy odzywają sie tylko do kandydata, który pozytywnie przeszedł
    proces rekrutacji, a reszta w niszczarkę.
    Firma, w której pracowałem do wczoraj powiadamiała listownie o odmowie
    wszystkich(co prawda robiła to sekretarka wysyłając tą samą kartkę do
    wszystkich, ale zawsze coś), ale nie wszyscy się do tego stosują, jest to
    sprawa po prostu indywidualna.
    Nikt nie ma do tego obowiązku.
    Ale podkreślam: WYJATKI POTWIERDZAJĄ REGUŁĘ!!