PracaGrupypl.praca.dyskusjewynik rozmowy › Re: wynik rozmowy
    From: "Jacek Wróblewski" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wynik rozmowy
    Date: Thu, 2 Mar 2006 00:11:57 +0100

    Użytkownik "jog" <i...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:dtvr5i$ad3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy moze ktos sie spotkal z telefonicznym powiadomieniem o negatywnym
    > wyniku rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon? Czy robi to sie zazwyczaj
    > listownie? Miano mnie powiadomic (tak czy nie) i zadnej odpowiedzi?

    Ja przyjmuję taką regułę:
    Jeśli pracodawca powiedział "zadzwonimy w piątek" a dziś mamy następną
    środę, poczekaj jeszcze dwa dni i zapomnij o nich, bo oni zapomnieli o
    Tobie.
    Zazwyczaj firmy odzywają sie tylko do kandydata, który pozytywnie przeszedł
    proces rekrutacji, a reszta w niszczarkę.
    Firma, w której pracowałem do wczoraj powiadamiała listownie o odmowie
    wszystkich(co prawda robiła to sekretarka wysyłając tą samą kartkę do
    wszystkich, ale zawsze coś), ale nie wszyscy się do tego stosują, jest to
    sprawa po prostu indywidualna.
    Nikt nie ma do tego obowiązku.
    Ale podkreślam: WYJATKI POTWIERDZAJĄ REGUŁĘ!!