PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrazenia z pracy w Microsoft, Google, IBM?

  • 1. Data: 2006-02-27 21:52:10
    Temat: Wrazenia z pracy w Microsoft, Google, IBM?
    Od: Mirek <M...@m...email.com>

    Czesc,

    pracuje jako Software Engineer (J2EE) w jednej z duzych firm
    informatycznych z niemieckimi korzeniami, wkrotce bede bronic doktorat z
    uczenia maszynowego (machine learning), mieszkam oczywiscie w PL.

    Z roznych wzgledow, a przede wszystkim z powodu znudzenia praca przy
    utrzymywaniu aplikacji typowo biznesowych i po prostu braku ciekawszych
    wyzwan, zaczynam myslec o aplikowaniu do ktorejs z firm wymienionych w
    temacie, najchetniej Google lub Microsoft. Interesuje mnie praca blisko
    R&D zwiazanego wlasnie z data mining, pattern recognition, information
    retrieval i podobnymi zagadnieniami.

    Czy czytaja moze te grupe osoby, ktore pracowaly lub pracuja w ktorejs z
    tych firm?

    Ciekaw jestem wrazen z pierwszej reki, porownan pracy tam z praca w
    "normalnych" korporacjach IT. Na ile praca tam jest ciekawsza od
    codziennego znoju przy duzych aplikacjach dla biznesu, w jaki sposob dba
    sie o to, zeby pracownik nie zaczal sie nudzic? Jak wolny jest tam system
    decyzyjny w porownaniu wlasnie z typowymi duzymi firmami? Przede wszystkim
    ciekawia mnie opinie wlasnie o atrakcyjnosci intelektualnej pracy tam, a
    takze po prostu luzne wrazenia.

    Bylbym niesamowicie wdzieczny za opinie.

    pozdrawiam, Mirek

  • 2. Data: 2006-02-27 22:04:53
    Temat: Re: Wrazenia z pracy w Microsoft, Google, IBM?
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Mirek wrote:
    > temacie, najchetniej Google lub Microsoft. Interesuje mnie praca blisko
    > R&D zwiazanego wlasnie z data mining, pattern recognition, information
    > retrieval i podobnymi zagadnieniami.

    nie wypytuj, tylko wal do http://www.google.co.uk/jobs/ , wyślij
    aplikację i wtedy zobaczysz. Ew jeżeli lubisz się "babrać" w protokołach
    komunikacji komórkowej (wszystkich), to zapraszam do siebie - mamy wakat
    na stanowisku programisty C++ w USA i starszego programisty .NET w Londynie

    B.

  • 3. Data: 2006-02-27 22:20:49
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Ja właśnie pisze magisterkę na temat generowania wiedzy - połączenie
    podejścia analitycznego (knowledge discovery) i "wiedzowego" :-)

  • 4. Data: 2006-02-27 22:34:14
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mirek <M...@m...email.com> napisał(a):

> [...]
    > informatycznych z niemieckimi korzeniami, wkrotce bede bronic doktorat z
    > uczenia maszynowego (machine learning), mieszkam oczywiscie w PL.

    W MS to się raczej w Javie nie wyżyjesz.

  • 5. Data: 2006-03-01 11:34:23
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    > komunikacji komórkowej (wszystkich), to zapraszam do siebie - mamy wakat
    > na stanowisku programisty C++ w USA i starszego programisty .NET w

    a w jakiej firmie pracujesz, jeśli można wiedzieć. Mój znajomy jest
    zainteresowany stanowiskiem starszego programisty .NET. Jak duża jest to
    firma? Macie jakąś stronę www?

  • 6. Data: 2006-03-01 13:01:23
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mirek" <M...@m...email.com> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    > Interesuje mnie praca blisko
    > R&D zwiazanego wlasnie z data mining, pattern recognition, information
    > retrieval i podobnymi zagadnieniami.

    no widzisz.. to zrób sobie wprawke i przekop net na okolicznosc wypowiedzi
    pracowników tych firemek ;) toz to piekne data mining ;)

    a tak serio.. mozesz sie mocno rozczarowac

    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl

  • 7. Data: 2006-03-10 14:38:06
    Od: Mirek <M...@m...email.com>

    > W MS to sie raczej w Javie nie wyzyjesz.

    Nie wiem, skad bledne zalozenie, ze w Redmond nie stosuja Java, linuxow
    czy vim? ;) Nie jestem tez niewolnikiem technologii, posada mniej lub
    bardziej "sophisticated klepacza" mnie nie interesuje. A w Javie jako
    Javie to sie juz nawyzywalem ;).

    pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2006-03-10 14:39:56
    Od: Mirek <M...@m...email.com>

    > no widzisz.. to zrób sobie wprawke i przekop net na okolicznosc wypowiedzi
    > pracowników tych firemek ;) toz to piekne data mining ;)

    data mining juz dawno zrobione, teraz pora na pozyskanie wiedzy od ekspertow ;)

    > a tak serio.. mozesz sie mocno rozczarowac

    a tak serio to dlaczego?

    pozdrawiam,
    Maciek