PracaGrupypl.praca.dyskusje › Elektryk Podejmie pracę w Warszawie.Świadectwo kwalifikacji Gr. E do 1 kV

  • 1. Data: 2006-02-27 16:31:51
    Temat: Elektryk Podejmie pracę w Warszawie.Świadectwo kwalifikacji Gr. E do 1 kV
    Od: "Tomasz J" <t...@o...pl>

    Elektryk Świadectwo kwalifikacji Gr. E do 1 kV

    + pomiary ochronne do 1 kV

    Podejmie pracę w Warszawie.

    Aktualnie pracuję w Londynie w firmie budowlanej wykonuję tam między innymi
    :

    1.. Instalacja elektryczna
    a.. Montaż nowej instalacji budynkach mieszkalnych
    b.. Montaż instalacji w budynkach użyteczności publicznej.
    c.. Modernizacja, przeróbki starej instalacji
    d.. Wymiana tablic bezpiecznikowych ze starych na nowy typ.
    e.. itp
    2.. Montaż alarmów P-poż
    3.. Montaż i instalacja kamer do monitoringu.

    Ze względu na dokuczliwą rozłąke z rodziną pragnę wrócić do Polski

    Proszę o konkretne określenie zarobków.

    Bardzo proszę o odpowiedź. Tomasz J.

  • 2. Data: 2006-02-27 16:54:16
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Cos jakby NTG

  • 3. Data: 2006-02-28 08:06:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomasz J porozsypywal nastepujace haczki:
    > Proszę o konkretne określenie zarobków.
    Prosze o umiejetne korzystanie z newsow
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-02-28 18:37:12
    Od: "Tomasz J" <t...@o...pl>

    Bardzo przepraszam przez pomyłkę napisałem do nie tej grupy.
    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:du10f4$88m$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2006-02-28 19:06:31
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomasz J napisał(a):
    > Bardzo przepraszam przez pomyłkę napisałem do nie tej grupy.
    Przeprosiny przyjete:) (to rzadkosc tutaj na grupie zeby ktos kto
    omylkowo wysle posta, przyznal sie do bledu)
    I taka drobna prosba/rada - odpowiadaj prosze _pod_ a nie nad cytatem -
    latwiej sie czyta takie posty a i unikniesz odeslania do netykiety.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl