PracaGrupypl.praca.dyskusje › inna dzia

  • 1. Data: 2006-02-27 20:20:24
    Temat: inna dzia
    Od: "a" <a...@v...pl>

    Witam

    "o status bezrobotnego może się ubiegać (...) i niewykonującą innej pracy
    zarobkowej(...)"

    Czy ktoś jest zorientowany o jakiej to innej pracy zarobkowej mówi przepis? Czy
    jeśli rzeźbię w drewnie i sprzedam to komuś za 50 zł to uniemożliwi mi to
    utrzymanie statusu bezrobotnego?
    Dzięki z góry za komentarze, pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2006-02-27 21:55:23
    Temat: Re: inna dzia
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > utrzymanie statusu bezrobotnego?
    > Dzięki z góry za komentarze, pozdrawiam,

    teoretycznie jezeli bedziesz chcial to zalegalizowac to oczywiscie, a
    praktycznie to nikt niczego nie jest w stanie ci udowodnic. malo to ludzi
    majacych status bezrobotnego pracuje na czarno ?

  • 3. Data: 2006-02-28 10:13:04
    Od: a...@v...pl

    > teoretycznie jezeli bedziesz chcial to zalegalizowac to oczywiscie, a
    > praktycznie to nikt niczego nie jest w stanie ci udowodnic. malo to ludzi
    > majacych status bezrobotnego pracuje na czarno ?

    mam na myśli w szczególności umowy różnego rodzaju, które chcąc - nie chcąc
    czasami trzeba zawrzeć.
    Czy każdy zarobek, nie ważne czy mały czy większy dyskwalifikuje mnie jako
    bezrobotnego, czy może jest jakaś kwota dopuszczalna, np:
    "nie uzyskuje miesięcznie dochodu w wysokości przekraczającej połowę najniższego
    wynagrodzenia" [cyt. http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=20
    2]
    czyli 424,50 zł ?
    Pozdro,