PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prokom ?

  • 1. Data: 2006-02-27 19:15:38
    Temat: Prokom ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    witam
    czy ktos pracuje w prokomie ( Warszawa ) i moze powiedziec, jakie tam panuja
    warunki pracy ? Jak wyglada przestrzen biurowa itp. ? Chodzi mi glownie o
    programistow. Jakie sa zarobki ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-03-03 11:19:36
    Temat: Re: Prokom ?
    Od: "Darek D" <d...@g...pl>

    Jarod <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > warunki pracy ? Jak wyglada przestrzen biurowa itp. ? Chodzi mi glownie o

    A co przyjmują tam do pracy?

  • 3. Data: 2006-03-03 13:16:14
    Od: "abi abi" <a...@g...pl>

    Jarod <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    panuja
    > warunki pracy ? Jak wyglada przestrzen biurowa itp. ? Chodzi mi glownie o

    Warunki? - cool ; wielki moloch; jesli zadekujesz sie za odpowiednia kasiorke
    to mozesz tam siedziec x-lat i nawet dyrektor nie bedzie wiedzial ze ktos
    taki pracuje.
    Zarobki? - jak wszedzie - sa tacy co zarabiają 2-4 tys a sa i tacy co 5-8 tys.

    pracownik ex - 5 staz