PracaGrupypl.praca.dyskusje › wszystko o pracy nauczyciela

  • 11. Data: 2006-08-14 12:04:49
    Temat: Re: wszystko o pracy nauczyciela
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    winetu napisał(a):
    > Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > jakos przyzwyczailem sie, ze to kandydat na pracownika jest pytany o
    > oczekiwania.
    >
    > A jakie moze miec oczekiwania nauczyciel absolwent? Wszystko jest czarno na
    > bialym napisane w ustawie i tyle. Dziewczyna postanowila "isc do szkoly" i
    > pewnie mniej wiecej wiedziala wtedy co ja czeka. Teraz podpytuje o
    > szczegoly. Moze wtedy (jak sie przyjmowala) glupio jej bylo pytac dyrektora
    > o bonusy.

    zgadzam sie, jesli chodzi o szeroko rozumiana budzetowke.

    Tym niemniej ustosunkowalem sie do ogolniejszej uwagi mojego
    przedpiszcy.

    --

    glos

  • 12. Data: 2006-08-15 11:37:38
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Zapracowany" <d...@j...karuzela>
    napisał :
    > Zaczynasz pracę i nie wiesz jakie są warunki tej
    > pracy?
    > Jak to możliwe?

    Na samym początku rzeczywiście głupio mi było
    wypytywać o bonusy, tak jak zasugerował winetu,
    tymbardziej, że do ostatniej chwili nie wiedziałam
    czy mnie przyjmą (czekali na jakąś decyzję czy
    mogą przyjąć z bez tytułu magistra).
    Teraz jak już mam pewną posadę, zamierzam o
    wszystko wypytać na spotkaniu z kadrową w
    poniedziałek.

    A w ogóle zauważyłam, że ciężko się dowiedzieć na
    samym początku ile się będzie zarabiać.
    Składałam już papiery w kilku szkołach i nigdzie
    nie chcieli powiedzieć na początku. Było kręcenie,
    że to się jakoś tam liczy, żebym przyjechała to
    zobaczymy, itd. I miałam takie odczucie, że
    wszystkie
    te dyrektorki mają takie podejście: one mi dają
    pracę, a ja powinnam być wdzięczna i nie
    interesować się zarobkami.
    Jak np. pracowałam w prywatnych szkołach
    językowych, to tam od razu mówili jakie są zarobki
    (chyba żeby zachęcić, bo tam są o wiele wyższe
    płace :))

    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2006-08-15 11:46:59
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:
    > http://www.kuratorium.gda.pl/index.php?c=307&d=2534

    Dziękuję za linka.
    Przeczytałam sobie o tym przygotowaniu
    pedagogicznym, ale nadal mam wątpliwości co do
    mojego przygotowania :|
    Zrobiłam licencjat w Państwowej Wyższej Szkole
    Zawodowej, mam 2 specjalizacje: nauczycielską i
    tłumaczeniową.
    Praktyk pedagogicznych miałam 150 godzin.
    Jak to ze mną jest? :)
    Pozdrawiam!

  • 14. Data: 2006-08-15 12:19:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebsc7s$ooi$1@news.dialog.net.pl KwiaTuszeK
    <o...@o...pl> pisze:

> [...]
    > specjalizacje: nauczycielską i tłumaczeniową.
    > Praktyk pedagogicznych miałam 150 godzin.
    A do wskazanych tam aktów prawnych zajrzałaś?
    No dobra, masz najważniejsze:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1288.htm
    a tu są zmiany do niego:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1290.htm

    Z tego co napisałaś moim zdaniem masz przygotowanie pedagogiczne.

    Jotte

  • 15. Data: 2006-08-15 12:34:25
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte"
> [...]

    ufff, to dobrze :)
    dziękuję bardzo za linki i za pomoc
    Pozdrawiam!

  • 16. Data: 2006-08-15 16:08:41
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:
    > Zasadnicza: 998,00 (zakładam, że masz
    > przygotowanie pedagogiczne; jeśli nie - to
    > 858,00).
    > Za godzinę: 998,00/75 = 13,31.
    > Powiedzmy, że w miesiącu wypracujesz realnie ~18
    > nadgodzin to będzie jeszcze ~239,58.
    > Razem 1237,58.

    jeszcze jedno pytanko: czy to jest na rękę?
    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2006-08-15 16:11:54
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Zapomniałam jeszcze zapytać czy w szkole
    integracyjnej są wyższe zarobki.
    Pozdraiwam!

  • 18. Data: 2006-08-15 16:26:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebsrie$5mv$1@news.dialog.net.pl KwiaTuszeK
    <o...@o...pl> pisze:

    > jeszcze jedno pytanko: czy to jest na rękę?
    A skąd, to się zawsze podaje brutto.
    Przykro mi.

    Jotte

  • 19. Data: 2006-08-15 16:53:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebsroe$5tv$1@news.dialog.net.pl KwiaTuszeK
    <o...@o...pl> pisze:

    > Zapomniałam jeszcze zapytać czy w szkole integracyjnej są wyższe zarobki.
    Nie wiem, ale poczytaj to:
    http://forum.interklasa.pl/mvnforum/viewthread?threa
    d=43198
    http://forum.interklasa.pl/mvnforum/viewthread?threa
    d=41194
    http://www.vulcan.edu.pl/eid/archiwum/1998/05/korzys
    c.html
    Wynika, że dodatek za pracę w takich warunkach może być, ale nie musi
    (inaczej jak w szkołach specjalnych - dziwne).

    Jotte

  • 20. Data: 2006-08-15 17:16:41
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:
    > Wynika, że dodatek za pracę w takich warunkach
    > może być, ale nie musi (inaczej jak w szkołach
    > specjalnych - dziwne).

    Wygląda mi na to że raczej nie :| nie ma się co
    nastawiać...

    > A skąd, to się zawsze podaje brutto.
    > Przykro mi.

    Mi tez ;]
    Ale praca przynajmniej stabilna będzie, mam
    nadzieję...

    Dziękuję Ci bardzo za pomoc.

    Pozdrawiam!