PracaGrupypl.praca.dyskusje › wszystko o pracy nauczyciela

  • 21. Data: 2006-08-15 19:18:59
    Temat: Re: wszystko o pracy nauczyciela
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,

    "na rękę" będzie ok. 70% z takiego brutto.

    wa

  • 22. Data: 2006-08-15 22:19:37
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > "na rękę" będzie ok. 70% z takiego brutto.

    dokladnie
    cos okolo 900 na reke bedzie

  • 23. Data: 2006-08-15 22:21:20
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "KwiaTuszeK" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zapracowany" <d...@j...karuzela> napisał :

    > Jak np. pracowałam w prywatnych szkołach językowych, to tam od razu mówili
    > jakie są zarobki
    > (chyba żeby zachęcić, bo tam są o wiele wyższe płace :))

    nie chcialas dalej w prywatne szkole skoro wyzsze zarobki?

  • 24. Data: 2006-08-16 06:35:09
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał:

    > nie chcialas dalej w prywatne szkole skoro
    > wyzsze zarobki?

    Szczerze mówiąc to wolałabym pracować w prywatnej
    szkole, ale nie miałabym tam stałego etatu.
    Teraz mi zależy na stałej pracy, bo chcę kupować
    mieszkanie, a np. w tych szkołach prywatnych
    wszystko zależy czy się zgłoszą chętni i czy się
    utworzy nowa grupa...
    Także teraz to sobie mogę tylko dorabiać w
    prywatnej, jeśli będzie praca (bo mam wszędzie
    złożone dokumenty w moim mieście).
    Pozdrawiam!

  • 25. Data: 2006-08-16 06:36:26
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał:
    > dokladnie
    > cos okolo 900 na reke bedzie

    :``( nędzny jest żywot początkującego nauczyciela
    ;]
    Pozdrawiam!

  • 26. Data: 2006-08-16 07:28:38
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > :``( nędzny jest żywot początkującego nauczyciela
    > ;]
    > Pozdrawiam!

    Zrobisz awanse. Czas szybko leci a kasa odczuwalnie wyzsza.

  • 27. Data: 2006-08-16 07:47:16
    Temat: serwisy
    Od: " K." <p...@g...pl>

    Najlepszym żródłem są fora i serwisy nauczycielskie. Jest ich w necie bardzo
    dużo.
    Tutaj rzadko bywają nauczyciele.

  • 28. Data: 2006-08-17 18:58:31
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    a jeszcze mam jedno pytanko: dlaczego dostanę
    pensję z góry? już 1 września mają mi wpłacić.
    Zastanawia mnie to :>

    Pozdrawiam!

  • 29. Data: 2006-08-17 19:05:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ec2e8t$5c4$1@news.dialog.net.pl KwiaTuszeK
    <o...@o...pl> pisze:

    >a jeszcze mam jedno pytanko: dlaczego dostanę pensję z góry? już 1 września
    >mają mi wpłacić.
    > Zastanawia mnie to :>
    Takie przepisy. Pełnozatrudnieni z góry.
    Godziny i nadgodziny z dołu.

    Jotte

  • 30. Data: 2006-08-17 19:26:41
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:
    > Takie przepisy. Pełnozatrudnieni z góry.
    > Godziny i nadgodziny z dołu.

    Nie rozumiem. Chyba już śpiąca jestem... ;]
    Pozdrawiam!