PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie przegap

  • 1. Data: 2006-08-14 20:43:41
    Temat: nie przegap
    Od: j...@i...pl

    czy myslales o tym by wygodnie pracowac w domu? teraz to mozliwe!
    potrzebujesz jedynie komputera z dostepem do sieci, tego nie mozna
    przegapic! sam dysponujesz wlasnym czasem i to Ty decydujesz o wilkosci
    swoich zarobkow, pracujac w pelnym lub niepelnym wymiarze godzin, masz
    watpilwosci ? oto kontakt j...@i...pl

  • 2. Data: 2006-08-14 20:47:08
    Temat: Re: nie przegap
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    j...@i...pl napisał(a):
    > czy myslales o tym by wygodnie pracowac w domu? teraz to mozliwe!
    > potrzebujesz jedynie komputera z dostepem do sieci, tego nie mozna
    > przegapic!

    Człowieku nie przeczytałeś co już ci odpisano na twoj spam? Po pierwsze
    to nie jest grupa na ogloszenia o pracy. Po drugi ety nie oferujesz
    pracy tylko udzial w piramidzie finansowej. To jest KARALNE.

    > sam dysponujesz wlasnym czasem i to Ty decydujesz o wilkosci
    > swoich zarobkow, pracujac w pelnym lub niepelnym wymiarze godzin, masz
    > watpilwosci ? oto kontakt j...@i...pl

    Nie. Nie mam wątpliwości bo w przeciwienstwie do ciebie nie spalem na
    lekcjach matematyki w szkole sredniej. Przestan smieci i pojdz po rozum
    do glowy. A idiotow do swojego "interesu" szukaj na alt.pl.szukam.frajera :D

  • 3. Data: 2006-08-16 07:09:30
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    charakterystyczne jest to że te spamujące buraki nigdy nie odpisują na
    "prostujące" ich posty :)
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2006-08-16 11:22:27
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jackare porozsypywal nastepujace haczki:
    > charakterystyczne jest to że te spamujące buraki nigdy nie odpisują na
    > "prostujące" ich posty :)
    Bo moze zastanawiaja sie czemu ich konto pocztowe przestalo dzialac i
    nie wpadna na to, ze ktos ich zglosil do abuse :)
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-08-16 21:24:04
    Od: j...@i...pl

    panowie nie wiedzialem ze cos takiego istnieje, zasiagnalem porady
    prawnika i wycofalem sie z tego pseudo-biznesu, wybaczcie brak
    swiadomosci i rowniez dziekuje za upomnienie

  • 6. Data: 2006-08-17 08:09:29
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    O żesz Ty !
    Jestem pod wrażeniem ;P