PracaGrupypl.praca.dyskusje › wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?

  • 11. Data: 2003-11-10 14:22:22
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    obawiam sie ze Pani sie daje wmanewrowac w jalowe dyskusje niestety

    nie jestem technikiem z duzym doswiadczeniem wiec nie aplikuje po prostu
    jestem w stanie zrozumiec ze na pewnych stanowiskach wystarczy technik albo
    jeszcze mocniej - lepszy jest technik
    niz uniwersalny absolwent informatyki czy elektroniki :-D

    (najprostszy przyklad - czy mechanik samochodowy musi miec studia ? czy po
    kierunkach samochodowych politechniki jest lepszym mechanikiem ? jako
    absolwent bez praktyki ?)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-11-10 14:26:03
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Agnieszka wrote:

> [...]
    razu zakładasz że jest on w jaki? sposób gorszy od zmanierowanego go?cia z
    dziesięcioletniš praktykš. Nooo... chyba że czekasz aż inna firma przyuczy go?cia
    którego wystarczy tylko od nich wycišgnšć - to do?ć często spotykane podej?cie. :-/

    > powtorze:
    > od 11 lat firma dziala na rynku i do dzis dzien mielismy okazje wsplopracowac
    > z wieloma studentami (jeszcze podczas lat ich studiow)

    > problem w tym ze ja szukam technika ze zdolnosciami maualnymi
    > i z podstawowa wiedza na temat elektroniki a cy sie nie zglaszaja.

    hmm mozna bylo sie przejsc na wydzial elki PWr i wywiesic ogloszenie ?

    > od skladnia komputerow daleka droga do podstawowej wiedzy na temat elektroniki :(

    podstawowa wiedze nt elki to i ja mam, aczkolwiek nie pchalbym sie :)
    znam lepszych elektronikow :)

    m.

  • 13. Data: 2003-11-10 16:36:13
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    U?ytkownik Agnieszka <a...@b...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisa?:3...@b...com.pl...

    > problem w tym ze ja szukam technika ze zdolnosciami maualnymi
    > i z podstawowa wiedza na temat elektroniki a cy sie nie zglaszaja.

    Jak juz ktos wczesniej napisal: najprawdopodobniej najelepszym sposobem na
    znalezienie pracownika bedzie wywyeszenie ogloszenia na PWr, na wydziale stosownym
    do profilu wykonywanej pracy. Plus, co równiez ktos wzmiankowal, przyjmowanie
    studentów na praktyki / prace na kawalek etatu z mozliwoscia zatrudnienia tych
    którzy rzeczywiscie umieja robic to o czym opowiadali na rozmowie.

    Ewentualnie zostaje jeszcze "networking" - jezeli firma zatrudnia ilustam
    elektroników, na pewno znaja innych których daloby sie sciagnac za odpowiednie
    wynagrodzenie. Prawdopodobnie pracownicy nie beda polecac takich o których wiedza ze
    partola robote, bo to odbije sie równiez i na ich reputacji.

    Pozdrawiam,

    --
    Janusz Kesik
    j...@g...pl

  • 14. Data: 2003-11-10 16:38:14
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    Użytkownik Zorro <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boo74f$ob7$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > jeszcze mocniej - lepszy jest technik
    > niz uniwersalny absolwent informatyki czy elektroniki :-D

    Oczywiście, ale... czy nie jest tak że wśród studentów elektroniki, jest spora grupa
    techników elektroników, w dodatku takich, którzy wybierając studia na wydziale
    elektroniki, kierowali się zainteresowaniami a nie tylko perspektywami rozwoju
    sytuacji na rynku pracy?

    --
    Janusz Kęsik
    j...@g...pl

  • 15. Data: 2003-11-10 16:47:38
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > dalam ogloszenie 2 razy na grupie praca oferowana, w gazecie "wieczor
    wroclawia" w wydaniu piatkowym
    > jak nalezy ;), oglosznie rowniez jest dostepne na naszej stronie firmowej:
    i uwierz nikt jak piszesz
    > z "duuuzym" doswiadczeniem sie nie zglosil, nikt nie dal szansy nazwaz sie
    "overqualified".

    Technika z doswiadczeniem znajdziesz chyba najprosciej poprzez posredniak i
    ZDZ.
    tu masz przyklad netowy, ale jak dasz do gabloty papierowe ofloszenie, to
    ludzie powinni sie znalezc.
    http://www.apraca.pl/szwu/ramki/i_ciz_ofp.htm

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > pozdrawiam
    > Agnieszka

    ---

  • 16. Data: 2003-11-10 17:08:56
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    > ps..
    > szukam technika elektronika... z czynna znajomoscia tematu!
    > zainteresowanych na @ prosze.
    >
    > pozdrawiam
    > Agnieszka

    Szkoda, że nie ma jakiegoś kontaktu do Ciebie.

  • 17. Data: 2003-11-11 11:30:41
    Od: "gaper" <g...@W...pl>

    Użytkownik ??? <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@p...onet.p
    l...

    > Szkoda, że nie ma jakiegoś kontaktu do Ciebie.

    stef, chyba żartujesz :->
    przecież w niusie jest adres a...@b...com.pl a jak się zastanowisz to już
    wiesz jaka firma poszukuje : binet:))
    pozdr.

  • 18. Data: 2003-11-11 11:52:39
    Od: "mdrok" <m...@o...pl>

    > Witam szanownych grupowiczow,
    >
    > niestety mozna wyciagnac przykre wnioski: wszyscy bezrobotni poszukujacy
    pracy to ludzie bez
    > doswiadczenia z wyzszym wyksztalceniem!
    >
    > myle sie?

    A czego mozna sie spodziewac jak wiekszosc pracodawcow mysli takim tokiem,
    to nigdy nie
    dadza absolwentowi zdobyc tak potrzebnego doswiadczenia- kolo sie zamyka.

    pzdr.

  • 19. Data: 2003-11-11 11:57:11
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 11 Nov 2003 12:52:39 +0100
    "mdrok" <m...@o...pl> wrote:

    > A czego mozna sie spodziewac jak wiekszosc pracodawcow mysli takim
    > tokiem, to nigdy nie
    > dadza absolwentowi zdobyc tak potrzebnego doswiadczenia- kolo sie
    > zamyka.

    abstrahujac od reszty watku: tak jest zawsze, gdy wiecej jest
    pracobiorcow.

    takie sa reguly rynku. im mniej pracy a wiecej pracobiorcow, tym
    bardziej pracodawcy moga przebierac. no i chca oczywiscie ludzi z
    doswiadczeniem.
    zaczynanie "od zera" w takiej sytuacji ekonomicznej jest bardzo trudne,
    czasami awykonalne.
    i nie dotyczy to tylko Polski, bynajmniej.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 20. Data: 2003-11-11 21:00:45