PracaGrupypl.praca.dyskusje › temat nieśmiertelny - wymagania pracodawców

  • 1. Data: 2003-11-10 00:06:58
    Temat: temat nieśmiertelny - wymagania pracodawców
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Cześć

    Grzebałem, grzebałem i wygrzebałem:
    http://www.aaaby.pl/praca/301,46868,0,0,0,16175052,P
    raca_Findery.html?
    k=210901_hrk44383&b=Praca&lp=31

    (uwaga na możliwe złamanie linka)

    Połączenie znajomości VPN, CISCO z przygotowywaniem
    materiałów graficznych (reklamy, banery) jest tym
    co tygrysy lubią najbardziej.

    eeeehhhhh... pozdrawiam
    Gluestick

  • 2. Data: 2003-11-10 07:49:47
    Temat: Re: temat nieśmiertelny - wymagania pracodawców
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Połączenie znajomości VPN, CISCO z przygotowywaniem
    > materiałów graficznych (reklamy, banery) jest tym
    > co tygrysy lubią najbardziej.

    najwyrazniej przydalby sie w prasie popularnej sezon na artykuly "jak szukac
    pracownika" zamiast "jak szukac pracodawcy".
    a taka firma jesli w podobnym stylu bedzie prowadzic caly proces rekrutacji
    to niewatpliwie znajdzie pracownika, ktory bedzie twierdzil ze spelnia
    wszystkie wymagania.

    wojtek

  • 3. Data: 2003-11-10 08:53:38
    Od: "Krzysztof Adamski" <r...@s...uci.agh.edu.pl>

    "Galileo International jest jednym z największych na świecie dostawców
    zaawansowanych rozwiązań informatycznych [...]"

    Dobrze świadczy o firmie :) Jeśli na rozwiązaniach informatycznych zna się
    równie dobrze jak na poszukiwaniu pracowników ...

    Pozdrawiam,

    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-11-10 09:38:13
    Temat: Odp: temat nieśmiertelny - wymagania pracodawców
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Połączenie znajomości VPN, CISCO z przygotowywaniem
    > materiałów graficznych (reklamy, banery) jest tym
    > co tygrysy lubią najbardziej.

    eee. czepiasz się. Może firmy nie stać na zamieszczenie dwóch ogłoszeń i
    wrzuciła oba do jednego? :P

    sajmon

  • 5. Data: 2003-11-12 11:03:22
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Gluestick" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > (uwaga na możliwe złamanie linka)
    >
    > Połączenie znajomości VPN, CISCO z przygotowywaniem
    > materiałów graficznych (reklamy, banery) jest tym

    no cóż - po treści ogłoszenia łatwo wywnioskować że szukają tzw. informatyka
    od wszystkiego - czyli "przynieś, wynieś, pozamiataj" :)
    "Do najważniejszych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć:
    . Instalacja i wdrażanie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania
    . Utrzymanie i konserwacja sieci komputerowej
    . Wsparcie techniczne użytkowników systemu Galileo
    . Rejestracja sprzętu informatycznego
    . Przygotowywanie materiałów graficznych (reklamy, banery, itp.) "

    a jesli chodzi o zakres wiadomosci potencjalnego kandydata to podają
    więcej - aby - UWAGA - zgłosiło się mniej osób!!

    pozdr
    Krzysiek