PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o pracę, czy dzieło - dylemat

  • 1. Data: 2003-11-09 17:14:36
    Temat: umowa o pracę, czy dzieło - dylemat
    Od: "Anik" <a...@t...pl>

    witam,

    moja sytuacja przedstawia się tak, że aktualnie studiuję
    zaocznie i niedawno pojawiła się możliwość podjęcia tej
    pierwszej wymażonej pracy

    mam teraz dwie możliwości przed sobą i nie za bardzo wiem
    co zrobić. szukałam troszkę w sieci, ale nadal pozostaje
    mętlik w głowie

    na początek pensja nie będzie zbyt wysoka, więc pracodawca
    dał mi 2 możliwości do wyboru: albo umowa o pracę
    z opłaconym zusem i ubezpieczeniem, albo umowa o dzieło i
    pieniądze "zaoszczędzone" na ubezpieczeniach idą dla mnie

    z tego co się orientuję studiując mam zapewniony dostęp do
    bezpłatnej opieki medycznej, a czas studiów liczy mi się
    do stażu (a może się mylę?), czy są więc jakieś powazne
    "przeciw" za wybraniem którejś z tych opcji, jako że muszę
    przyznać, że opcja umowy o dzieło i większych pieniędzy
    (przynajmniej na razie) trochę bardziej do mnie przemawia

    dzięki za wszystkie opinie
    Anka