PracaGrupypl.praca.dyskusje › wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?

  • 21. Data: 2003-11-18 12:32:40
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: "Zbigniew " <b...@g...pl>

    Agnieszka <a...@b...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > a zglaszaja sie sami absolwencji wyzszych uczelni w duzym procencie nawet
    nie o
    > profilu
    > elektroniki...
    >
    > nieuczciwe bedzie nie wspomnienie o kilku osobach (na 120 moze 6) ktorzy
    zglosi
    > li sie na moje
    > ogloszenie ale przykro to mowic, powrot do zawodu po 20-30 latak jest
    praktyczn
    > ie niemozliwy.
    >

    > ps..
    > szukam technika elektronika... z czynna znajomoscia tematu!

    Ja mam propozycję prazy dla wszystkich.
    WWW.ZB.PL

  • 22. Data: 2003-11-18 12:32:47
    Od: "Zbigniew " <b...@g...pl>

  • 23. Data: 2003-11-18 12:32:58
    Od: "Zbigniew " <b...@g...pl>

  • 24. Data: 2003-11-18 12:54:58
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "Zbigniew " <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam propozycję prazy dla wszystkich.
    > WWW.ZB.PL

    Lekcje netykiety możesz wziąć za darmo.

    A zbudowanie porządnego serwisu informacyjnego,
    z dobrze zaprojektowanym interfejsem i obsługą
    banerów płatnych nie jest "dla każdego".
    Zwłaszcza przy tak skromnym (jak sądzę) budżecie.

    JL

  • 25. Data: 2003-11-18 15:06:08
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Agnieszka <a...@b...com.pl> napisał(a):

    > niestety mozna wyciagnac przykre wnioski: wszyscy bezrobotni poszukujacy
> [...]
    To nie prawda. Ja jestem bezrobotnym informatykiem. Mam wyższe doświadczenie,
    wyższy staż pracy i dużą wiedzę praktyczną oraz teoretyczną, a zero
    wykształcenia kierunkowego :)
    Jestem technikiem elektrykiem, ale ani jednego dnia nie przepracowałem
    w zawodzie - nie licząc praktyk. Na elektronika praktyka raczej się nie
    nadaję, bo własnoręcznie montowałem płytki z drukiem w czasach kiedy
    większość układów cyfrowych była na TTL-ach, a w sprzęcie audio "królowały"
    układy UL xxxx. Mógłbym być co najwyżej kierownikiem, bo z elektroniki
    nie jestem "zupełnie zielony" :)
    Wiek przeciętnego informatyka ciągle spada, a do wymiany podzespołów
    w komputerze nie trzeba być nawet elektrykiem :)
    Dochodzi do takich numerów, że najmłodsza generacja "informatyków"
    czasem zapomina, że w tym pudle prąd płynie i sporo psują dokonując
    napraw pod prądem, który wprawdzie "nie kopie", ale robi szkody :)))
    Może niedługo doradca zawodowy podpowie mi co ma robić informatyk,
    który wprawdzie ma wyższe doświadczenie, ale nie ma wyższego wykształcenia.
    Ciekawe co mi znajdzie doradca w papierach i testach, skoro informatyka
    jest również moim hobby :)))))

    Marek

  • 26. Data: 2003-11-24 19:57:24
    Od: "Aleksandra " <l...@g...pl>

    A ja mam nieco inny punkt widzenia.. sama mam prace, a nawet dwie, chwilami
    nawet 3 i ledwie sie wyrabiam ale moj chlopak, podwojny technik (analityka
    medyczna i informatyka) szuka pracy we Wroclawiu i nie moze jej znalezc.
    Oboje sie w to szukanie zaangazowalismy i nic nie mozna zdzialac :(((
    Duzo jest magistrow ale sa tez ludzie z nizszym troszke wyksztalceniem -
    maja znikanac z powierzchni Polski, skoro nawet dla przedstawiciela
    handlowego warukiem jest mgr?

    Smutna ale zdeterminowana ja

  • 27. Data: 2003-11-24 21:25:59
    Od: "d+" <t...@w...pl.invalid>

    Aleksandra palnął...:

> [...]
    > wyksztalceniem - maja znikanac z powierzchni Polski, skoro nawet dla
    > przedstawiciela handlowego warukiem jest mgr?

    w normalnej sytuacji rykowej jest miejsce dla każdego, ale w polsce jest od
    kilkudziesięciu lat ostry burdel.

  • 28. Data: 2003-12-12 09:45:36
    Od: "Piotr Kaczor" <t...@N...gazeta.pl>

    Agnieszka <a...@b...com.pl> napisał(a):

    Biedna Pani Agnieszka, chciała "tylko" komuś dac prace a tu taka nagonka:
    -źle dane ogłoszenie (jesli tak to czemu 120 osób sie zgłosiło)
    -zbyt duże wymagania (no jasne to może w ogóle lepiej zatrudniać kogokolwiek,
    uczyć go przez pół roku a później stwierdzić, że się nie nadaje)
    -jeden pan coś tam pisał o overquality - no cóż geniusze maja trudno więc
    jedzą albo nie taki mają wybór

    Ja myślę, że Pani Agnieszka spełniła wszystkie wymagania jeśli chodzi o
    szukającego pracę, a jeśli chodzi o doświadczenie to czasem potrzeba takiego
    pracownika jako prowadzącego dla chcących się nauczyć zawodu studentów np. -
    więc nie prowadźcie takiej polemiki bo moim zdaniem jest masa studentów bez
    pracy i bez dużego przygotoweania do zawodu - nie twierdzę, że wszyscy ale
    popatrzcie ile osób w waszych grupach "bujało" się.

    Więc Pani Agnieszko proszę się nie zniechęcać - właściwie Pani podchodzi do
    tematu!

    BTW. jakis czas temu pracowałem w Urzędzie Pracy i wiem, że na "papierowe"
    ogłoszenia tez odpowiadają wszyscy jak w Pani przypadku.

  • 29. Data: 2003-12-12 14:12:02
    Od: "xxx" <a...@g...pl>

    Do moderatora! Gdzie jest ciąg dalszy tych postów??????

  • 30. Data: 2003-12-30 19:47:54
    Od: "Maciek P. pham quoc" <n...@g...pl>

    Oto wynik Ministerstwa Edukacji i Leszka M. i s