PracaGrupypl.praca.dyskusje › własna gazeta

  • 1. Data: 2005-07-18 13:45:57
    Temat: własna gazeta
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    Witam
    Niosę się z zamiarem założenia i wydawania gazety, niestety samej brakuje mi
    finansów i odwagi. Szukam więc ludzi, którzy również chcialiby zainwestować swój
    czas w taki pomysł.
    Pozdrawiam
    Dorota

  • 2. Data: 2005-07-18 15:11:56
    Temat: Re: własna gazeta
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Użytkownik "Dorota" napisał w wiadomości

> [...]
    > mi
    > finansów i odwagi. Szukam więc ludzi, którzy również chcialiby

    Mnie też taki pomysl chodzi po glowie, ale wiem, że to potężna inwestycja.
    Jeśli chciałabyś porozmawiać o szczegółach, jestem otwarty na propozycje...

    pozdrawiam
    michał

  • 3. Data: 2005-07-18 16:58:04
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie też taki pomysl chodzi po glowie, ale wiem, że to potężna inwestycja.
    > Jeśli chciałabyś porozmawiać o szczegółach, jestem otwarty na
> [...]

    A czy mogę zapytać O CZYM ma być taka gazeta?

    Czy to będzie kolejny dziennik regionalny lub ogólnopolski, czy czasopismo
    dla hodowców kotów, czy dla członków Ligi Polskich Rodzin?

    Przepraszam za tak bezpośrednio sformułowane pytanie, ale "chcę mieć własną
    gazetę" to nie jest jeszcze pomysł; a raczej coś na kształt "chciejstwa
    :-)))

    Czy robiliście chociaż jakieś badania, analizy, rozeznanie? Czy macie jakiś
    pomysł (ale sensowny) na taka gazetę?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 4. Data: 2005-07-18 17:03:08
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Maciej Ślużyński napisał(a):

> [...]
    > :-)))
    > Czy robiliście chociaż jakieś badania, analizy, rozeznanie? Czy macie jakiś

    Ja bym do tych pytań dopisał jeszcze kilka.
    Czy macie już biznesplan / pomysł na zarabianie na tym pieniędzy /
    kapitał początkowy?
    Na razie to mi pachnie gazetką szkolną.

    --
    Pitt

  • 5. Data: 2005-07-18 20:22:33
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:42dbde09$0$5146$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ja bym do tych pytań dopisał jeszcze kilka.
    > Czy macie już biznesplan / pomysł na zarabianie na tym pieniędzy /
    > kapitał początkowy?
    > Na razie to mi pachnie gazetką szkolną.

    Oczywiście nie chciałbym, aby nasi przedpiścy sądzili, że chcemy im
    "zwędzić" pomysł; więc może niech nie odpowiadają publicznie na forum, ale
    niech odpowiedzą sami sobie na te kilka naprawdę podstawowych pytań.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 6. Data: 2005-07-19 07:59:29
    Od: d...@v...pl

    > Witam
    Oczywiście mam już pomysł na temat gazety, nie wiem niestety jakie koszty trzeba
    ponieść chcąc wydać pierwszy numer. Jesli ktoś z uczestników orientuję się w
    kwestiach finansowych i wie jakiego rzędu to inwetycja, bardzo proszę o kontakt.
    Pozdrawiam
    Dorota

  • 7. Data: 2005-07-19 08:42:08
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    d...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > kwestiach finansowych i wie jakiego rzędu to inwetycja, bardzo proszę o kontakt.

    Jeśli myślisz o tylko o kosztach wydania pierwszego numeru, to
    zainwestuj lepiej w warzywniak.
    Powinnaś ogarniać koszty całego pierwszego lub dwóch pierwszych lat.

    --
    Pitt

  • 8. Data: 2005-07-19 08:52:17
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > zainwestuj lepiej w warzywniak.
    > Powinnaś ogarniać koszty całego pierwszego lub dwóch pierwszych lat.

    Pomysł na gazetę jest taki, że już od pierwszego wydanego numeru powinna zacząć
    na siebie zarabiać.
    Dorota

  • 9. Data: 2005-07-19 09:04:54
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    d...@v...pl napisał(a):

    > Pomysł na gazetę jest taki, że już od pierwszego wydanego numeru powinna zacząć
    > na siebie zarabiać.

    To życzę sukcesu.
    Do tej pory nikomu taka sztuka się nie udała.

    --
    Pitt

  • 10. Data: 2005-07-19 09:22:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    d...@v...pl wrote:

    > Oczywiście mam już pomysł na temat gazety, nie wiem niestety jakie koszty trzeba
    > ponieść chcąc wydać pierwszy numer. Jesli ktoś z uczestników orientuję się w

    Zacznijmy optymistycznie od 2 milionow zlotych.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based