PracaGrupypl.praca.dyskusjewłasna gazeta › Re: własna gazeta
    From: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: własna gazeta
    Date: Mon, 18 Jul 2005 18:58:04 +0200

    Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:42dbc426$0$5148$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Mnie też taki pomysl chodzi po glowie, ale wiem, że to potężna inwestycja.
    > Jeśli chciałabyś porozmawiać o szczegółach, jestem otwarty na
    propozycje...

    > pozdrawiam
    > michał

    A czy mogę zapytać O CZYM ma być taka gazeta?

    Czy to będzie kolejny dziennik regionalny lub ogólnopolski, czy czasopismo
    dla hodowców kotów, czy dla członków Ligi Polskich Rodzin?

    Przepraszam za tak bezpośrednio sformułowane pytanie, ale "chcę mieć własną
    gazetę" to nie jest jeszcze pomysł; a raczej coś na kształt "chciejstwa
    :-)))

    Czy robiliście chociaż jakieś badania, analizy, rozeznanie? Czy macie jakiś
    pomysł (ale sensowny) na taka gazetę?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński