PracaGrupypl.praca.dyskusje › widzialem ogloszenie i oczom nie wierze

  • 1. Data: 2003-11-05 22:39:31
    Temat: widzialem ogloszenie i oczom nie wierze
    Od: "czarny grafit" <z...@B...pl>

    Poszukiwana osoba z grupą inwalidzką i licencją pracownika ochrony.
    Tej treści ogłoszenie znalazłem w gazecie. Jak można być jednocześnie
    inwalidą i ochroniarzem z licencją, bo ja nie rozumiem? ta licencja do
    niczego nie zobowiązuje?

  • 2. Data: 2003-11-06 00:15:52
    Temat: Re: widzialem ogloszenie i oczom nie wierze
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czarny grafit" <z...@B...pl> napisał w
    wiadomości news:bobu79$55c$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Tej treści ogłoszenie znalazłem w gazecie. Jak można być jednocześnie
    > inwalidą i ochroniarzem z licencją, bo ja nie rozumiem? ta licencja do

    Można. Żyjesz w Polsce. Nie zauważyłeś tego?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 3. Data: 2003-11-06 00:49:26
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    czarny grafit wrote:
> [...]
    > Tej treści ogłoszenie znalazłem w gazecie. Jak można być jednocześnie
    > inwalidą i ochroniarzem z licencją, bo ja nie rozumiem? ta licencja do

    W Polsce jest 3,5 mln inwalidów/rencistów. Ktoś mi ostatnio opowiadał
    anegdotę (nie wiem na ile prawdziwą i nie wiem czy ktoś o tym nie
    pisał), że któryś oddział ZUS'u zaoferował "rencistom", których
    obsługiwał darmowy wyjazd do sanatorium. Z tych, którzy pojechali
    i zostali tam przebadani przez lekarzy, faktycznie rencistami
    z kwalifikującymi się do wypłaty renty uszczerbkami na zdrowiu
    okazało się 20%.

    Także spokojnie w tym kraju grupę inwalidzką może mieć Andrzej
    Gołota. Stać go na pewno a jakiś lekarz w zamian za kopertę,
    wpisze mu I grupę z powodu trwale uszkodzonego nosa w wyniku
    ciężkiej pracy zawodowej.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10475 dzień życia, sprawność

  • 4. Data: 2003-11-06 08:01:11
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tej treści ogłoszenie znalazłem w gazecie. Jak można być jednocześnie
    > inwalidą i ochroniarzem z licencją, bo ja nie rozumiem? ta licencja do

    Ochroniarz jest potrzebny bo tego wymaga ubezpieczyciel. Nie ma
    ubezpieczenia
    jak nie ma ochroniarza. Oni szukaja kogos najtanszego, tylko po to by
    spelnic
    wymagania. Nikt nie szuka Rambo.
    Nikt nie bedzie ryzykowal zycia dla 800 zl miesiecznie, zwlaszcza jak
    wszystko
    jest ubezpieczone.

    MarcinP

  • 5. Data: 2003-11-06 09:24:08
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    czarny grafit napisał:

> [...]
    > Tej treści ogłoszenie znalazłem w gazecie. Jak można być jednocześnie
    > inwalidą i ochroniarzem z licencją, bo ja nie rozumiem? ta licencja do

    A to idzie co tydzień - albo absolwencji ew. studenci, albo renciści i
    emeryci.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 6. Data: 2003-11-06 09:37:42
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

> [...]
    > Gołota. Stać go na pewno a jakiś lekarz w zamian za kopertę,
    > wpisze mu I grupę z powodu trwale uszkodzonego nosa w wyniku

    Dokładnie. W odróżnieniu od ludzi którzy naprawdę są chorzy, a którzy są o
    dsyłani z kwitkiem z komisji, bo nie mają pieniędzy na łapówki. Sam znam k
    obietę, która ma usuniętą nerkę i kłopoty z drugą i całą listę innych scho
    rzeń, a od chyba już dwóch lat jest uznawana przez różne komisje jako osoba
    zdolna do pracy

    pozdr
    AW

  • 7. Data: 2003-11-06 10:31:56
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

> [...]
    > Tej treści ogłoszenie znalazłem w gazecie. Jak można być jednocześnie
    > inwalidą i ochroniarzem z licencją, bo ja nie rozumiem? ta licencja do

    Osobiscie znam ochroniarza z grupa inwalidzka (ma wade jakas tam w lewym
    oku). Jest dobrym pracownikiem ochrony.

    Mitch

  • 8. Data: 2003-11-06 10:55:21
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Mitch wrote:
    > Użytkownik "czarny grafit" <z...@B...pl> napisał w
    > wiadomości news:bobu79$55c$1@news.onet.pl...
    >
    > Osobiscie znam ochroniarza z grupa inwalidzka (ma wade jakas tam w lewym
    > oku). Jest dobrym pracownikiem ochrony.

    tylko celując do bandyty bierze 2 metry poprawki w prawo....
    Piotr Żebrowski

  • 9. Data: 2003-11-06 11:44:07
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Żyjesz w kraju socjalistycznym, w kraju , w ktorym państwo otacza opiekę nad
    milionami pokrzywdzonych ludzi. Musimy zadowolić rzeszę niezadowolonych,
    którym się należy przecież od życia. Niezadowolony idzie na disco, wyrywa
    laske, robi jej dziecko(oczywiście jest to bardzo nieprzyjemna czynność),
    poczem zadowolony oddala się. Przecież musi płacić alimenty. Nie, nie
    prawda, przecież on jest bezrobotny, jakie alimenty?
    TO DZIECKO BĘDZIESZ UTRZYMYWAŁ TY I TY I MY WSZYSCY!!! Odpowiadamy
    solidarnie za los tego dzieciaka i jego rodziców. Fundusz alimentacyjny
    1,5.mld zł - to bufor dla takich sytuacji, składamy się na niego wszyscy.
    Zbiorowa odpowiedzialność to przecież czysty socjalizm, kapitalizm mamy w
    urzędzie skarbowym bo za zobowiązania wobec budżetu to będziesz odpowiadał
    sam, a nie z niezadowolonymi. Przykłady podobnych patologii można przytaczać
    przez 24 /24. Najgorsze w tym że w Polsce ciągle pokutuje przekonanie że
    kapitalizm to humanitarny system.Szukajmy trzeciej drogi, głosujmy na partie
    post komunistyczne a dalej będziemy w dupie z kosztami pracy przkraczającymi
    wszelkie dopuszczalne granic i bezrobociem przedwojennych Niemiec.

  • 10. Data: 2003-11-06 17:21:28
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tej treści ogłoszenie znalazłem w gazecie. Jak można być jednocześnie
    > inwalidą i ochroniarzem z licencją, bo ja nie rozumiem? ta licencja do

    Sa rózne zadania ochrony, np elektroniczna... a czy nawet koles siedzacy za
    20 monitorami w kasynie musi byc komandosem a nie bezrekim obserwatorem ? A
    licencja to licencja :)
    Wojtek