PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: oferta pracy

  • 1. Data: 2003-11-05 20:47:39
    Temat: Re: oferta pracy
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > W związku z opieszałoscią moderatora pl.praca.oferowana zamieszczam tutaj
    > oferte pracy:

    Nie zawuważyłem opieszałości moderatora, ale po zwróceniu mi uwagi, żebym
    przeczytal FAQ zrezygnowałem z zamieszczania oferty - wymoderowali mi oferte
    w Wyborczej:)
    A faq przeczytałem, i wyszło mi na to, że ponad polowa ogłoszen nie spelnia
    warunkow ( przede wszystkim nie podaje sie adresu firmy), więc uznałem za
    czepiactwo, bo na grupy rozmaite piszę kilka lat i miałem tylko jedna
    reklamację :)
    Osobiscie nie wiem, po co mialaby byc to moderowana grupa - i tak nikt nie
    czyta tylko jednej tamtej, a wiele innych, ale widocznie komuś tak potrzeba
    ?
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-11-06 07:23:34
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fotech" napisał

> [...]

    spelnia
    > warunkow

    > Osobiscie nie wiem, po co mialaby byc to moderowana grupa

    ja tam wole sie przekopywac przez tony spamu (moze juz taki mam charakter ze
    jestem uczulony na cenzure)
    chociaz doceniam tez trud moderatora, ktory jesze raz powtorze, robi to za
    darmo w swoim prywatnym czasie

    i dlatego ponowie prowokacje - moze grupa alternatywna bez obrobki
    przychodzacych ?
    z zastrzezeniem ze czytajacy sam sie przegryza przez rozne strony kodowe
    albo idzie za linkiem albo czyta kolorki w htmlu

    gdyby nie to ze wywalili mnie z pracy i ostatnie dni mam staly dostep do
    sieci - sam bym probowal zalozyc :-)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-11-06 09:25:54
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zorro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Fotech" napisał

    <cut>
    > gdyby nie to ze wywalili mnie z pracy i ostatnie dni mam staly dostep do
    > sieci - sam bym probowal zalozyc :-)

    W hierarhii pl? Moglo by byc trudne:)
    pozr
    /p