PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile nalezy sie urlopu ???

  • 1. Data: 2003-11-05 19:16:19
    Temat: Ile nalezy sie urlopu ???
    Od: "John B" <s...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam wszystkich.
    Przysluguje mi maksymalny wymiar urlopu (26 dni/rok). Zaczalem prace w firmie
    od
    polowy wrzesnia. Teraz chce dac wypowiedzenie i przepracowac jeszcze u nich
    do konca listopada. Ile urlpu mi przysluguje ???

    Pozdrawiam wszystkich.
    JB

  • 2. Data: 2003-11-05 20:13:17
    Temat: Re: Ile nalezy sie urlopu ???
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 5 Nov 2003 19:16:19 +0000 (UTC), "John B"
    <s...@g...WYTNIJ.pl> zakodował:

> [...]
    >polowy wrzesnia. Teraz chce dac wypowiedzenie i przepracowac jeszcze u nich
    >do konca listopada. Ile urlpu mi przysluguje ???

    3/12x26 zaokrąglając w górę. Czyli 7 dni (podstawa to KP i
    rozporzadzenie w sprawie szczegolowych zasad udzielania urlopu
    wypoczynkowego, ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu
    oraz ekwiwalentu pienieznego za urlop).
    Chyba, że u poprzedniego pracodawcy dostałeś więcej, niż wynikałoby z
    proporcji - nie możesz dostać więcej, niż 26 dni urlopu w tym roku
    (chyba, że pracodawca da extra z własnej woli).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775