PracaGrupypl.praca.dyskusje › widzialem ogloszenie i oczom nie wierze

  • 11. Data: 2003-11-06 17:50:14
    Temat: Re: widzialem ogloszenie i oczom nie wierze
    Od: "czarny grafit" <z...@B...pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:boe05o$g4g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Wiem o tych wszystkich znizkach na rencistów, ale cały czas myśle o tej
    licencji ochroniarskiej!
    chyba trzeba mieć jakąś kondycję, no i uprawnia ona do posługiwania się
    bronią, a jak kuternoga ma gonić bandytę a okularnik z -4 strzelać??

  • 12. Data: 2003-11-07 07:40:46
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

> [...]
    > chyba trzeba mieć jakąś kondycję, no i uprawnia ona do posługiwania się
    > bronią, a jak kuternoga ma gonić bandytę a okularnik z -4 strzelać??

    Przecież Fotech napisał wyraźnie, że ochrona to nie tylko bieganie z pałką i
    gnatem ale także działania nie wymagające większej sprawności fizycznej -
    np. montaż i obsługa systemów monitorujących.
    Takie rzeczy też wymagaja licencji - niestety nie wiem czy jest to taka sa a
    licencja jak dla byczka z tonfą (IMO powinna być inna, ale któż ogarnie
    meandry naszego prwawodawstwa)
    pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2003-11-07 08:32:32
    Od: "Smok_Wawelski" <s...@W...pl>

> [...]
    > chyba trzeba mieć jakąś kondycję, no i uprawnia ona do posługiwania się
    > bronią, a jak kuternoga ma gonić bandytę a okularnik z -4 strzelać??

    Są dwa rodzaje licencji - 1 i 2 stopnia, do kazdej z nich obowiązują te same
    badania (laryngolog, neurolog, okulista, ogólny) i jezeli ktos jest rencista
    bo ma np. wrodzona wade serca i moze wykorkowac przy wbiegnieciu na schody, to
    widocznie nie przeszkadza w tym, zeby sobie siedzial w banku na fotelu i
    czytal gazetke. Dotyczy to licencji Ochrony Fizycznej. Poza nia jest takze
    licencja techniczna, ktora uprawnia do nadzoru, projektowania i instalacji
    przesyłania sygnałów dozorowych. Zdobycie licencji nie jest jednoznaczne z
    pozwoleniem na bron - to osobna ksiazeczka dostepu do broni obiektowej.
    Reasumujac - uwazam za glupote ze rencistom przyznaje sie licencje, bo jesli
    ktos potrzebuje rzeczywiscie ludzi z licencja tam gdzie jest ona NIEZBĘDNA
    (czyli na obiektach obowiazkowej ochrony), to powinni byc ludzie sprawni.
    Jesli nie -mozna sobie wynajac rencistow np. na parking, gdzie licencja mozna
    sie tylko... wycierac.

  • 14. Data: 2003-11-07 09:39:39
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pawel A. napisał:

> [...]
    > licencja jak dla byczka z tonfą (IMO powinna być inna, ale któż ogarnie

    Sądząc z ogłoszeń - jest inna ;) - wymagany jest II stopień - jak dla
    mnie to normalne, że do zdania II, trzeba zaliczyć I stopień.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 15. Data: 2003-11-08 21:50:45
    Od: "Marcin Szymankiewicz" <c...@i...pl>

    Cześc!Wiesz jak to jest z ZUSem i sanatoriami? Znam to z autopsji-mojego
    znajomego ZUS wysłał do sanatorium a jego żona chciała pojechać z nim
    prywatnie.Okazało się ,że 2 tygodniowy pobyt w sanatorium kosztuje
    4000zł.Teraz pomyśl sobie-Ja jestem lekarzem orzecznikiem a ty jesteś mój
    koleś i masz prywatne sanatorium(bo wiadomo że wszystkie są
    sprywatyzowane)wysyłam Ci pacjentów a ZUS za każdego Ci płaci 4000zł.Pisać
    więcej? :-) Tylko ciekawe co tam tyle kosztuje te masaże i spacery po
    parku?!!Kolesiowanie nic więcej.
    Marcin.

  • 16. Data: 2003-11-09 22:18:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czarny grafit" <z...@B...pl> napisał w
    wiadomości news:boe1kt$d2p$1@news.onet.pl...
> [...]
    > chyba trzeba mieć jakąś kondycję, no i uprawnia ona do posługiwania się
    > bronią, a jak kuternoga ma gonić bandytę a okularnik z -4 strzelać??

    Eeee tam, taki tam ochroniaz - ciec zwykly jest tu potrzebny i tyle. Dobry
    na pijaczka albo smarkaczy co szybe moga wybic. Takiemu sie nawet broni nie
    daje, bo mu jeszcze zabiora. Jak bedzie zle to monitoring wjedzie w dwie
    minuty i zalatwi sprawe, a taki koles jest po to aby byl i sie pokazywal.
    pozdr
    /p