PracaGrupypl.praca.dyskusjewas, polakow jest za duzo :))) › Re: was, polakow jest za duzo :)))
    From: "Rybinka" <T...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: was, polakow jest za duzo :)))
    Date: Mon, 11 Nov 2002 06:34:16 +0100

    chciałem tylko powiedzieć, że mam 30 lat ale za mojego młodu chyba były
    płatne podstawówki bo moja koleżanka do takiej chodziła. Osobiście wolałbym
    żeby wszyscy płacili za studia.
    Podstawówki wszystkie bezpłatne.
    Co do szan to Dorotko siedź w uk czygdzie tam jesteś i szoruj gary.
    Jak ktoś chce być fizolem, to nim będzie.
    Moja koleżanka (inna) utrzymuje sama siebie od 16 roku życia. Poszła do
    zawodówki, bo musiała jednocześnie pracować. Potem poszła do liceum
    wieczorowego, a teraz studiuje zaocznie, cały czas sama się utrzymując i
    mieszkając z dala od pijackiej rodziny. I nikt jej tego nie kazał, a wręcz
    rodzina jej to utrudniała, więc jak widać, gdy ktoś chce być fizolem to
    będzie nim, choćby studia, książki, akademiki itp. były za darmo dla
    wszystkich. A jak ktoś nie chce, to nie będzie tylko pracując zacznie się
    uczyć.
    Inna sprawa, że w obecnej sytuacji w Polsce każdmu może się zdarzyć fizolić,
    bo akurat nie ma innej pracy, a żreć coś trzeba. Też mam prawie 2 kierunki
    studiów (drugi w połowie), ale dalej szukam normalnej pracy. Róznie bywa.
    Co do predyspozycji umysłowych to pan Sawyer, znany wykładziciel matematyki
    rzekł, że są tylko kiepscy nauczyciele, a nie uczniowie.