PracaGrupypl.praca.dyskusjewas, polakow jest za duzo :))) › Re: was, polakow jest za duzo :)))
    From: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: was, polakow jest za duzo :)))
    Date: Fri, 8 Nov 2002 19:50:49 +0100

    Użytkownik "Gluestick" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqgfnd$2gt$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Cóż, ja mam podobną (prawie identyczną) sytuację jak kolega podpisujący
    się
    > "news"
    > (parę postów temu) Przez chwilę to nawet myślałem czy facet czyta
    > w moich myślach ;-) Różni nas jedno, nie jestem aż tak sfrustrowany
    > jak on ponieważ (póki co) nie przymieram głodem.

    > Przez kilka lat w sumie w 4 firmach byłem do wszystkiego
    > czyli jak poniekąd słusznie stwierdził Roman Kubik, do niczego.
    > Ale nie jestem do końca przekonany czy gdybym się wyspecjalizował
> [...]

    Masz rację, też mam sytuację podobną do Twojej - i myślę, że czasy
    wszechstronnie uzdolnionych osób w rozległej dziedzinie jaką są zastosowania
    informatyki wkrótce nadejdą i mają dużą przyszłość.
    W niektórych przypadkach nieciekawie za to mogą mieć tzw. "specjaliści".
    Znają tylko swoją działkę, a co się stanie gdy moda na dany produkt
    przeminie, ktoś wymyśli coś innego - im będzie znacznie gorzej się
    przekwalifikować i przystosować do nowych warunków.

    pozdr
    Krzysiek