PracaGrupypl.praca.dyskusjewas, polakow jest za duzo :))) › Re: was, polakow jest za duzo :)))
    From: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: was, polakow jest za duzo :)))
    Date: Thu, 7 Nov 2002 20:49:14 +0100

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aqe5sp$5og$1@news2.tpi.pl...
    > nie ma pracy fakt, sam wiem jak to jest, albo mamia tym że masz za wysokie
    > lub za niskie kwalifikacje, jeśli w ogóle sie załapiesz na rozmowę ....

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Teraz cieszę się jeśli w ogóle
    zostanę zaproszony na rozmowę. Często nie wysyłam
    oferty ponieważ nie spełniam kryteriów, a we wszystkim na raz
    specjalizować sie nie da. Nie wiem w co mam najpierw ręce włozyć
    (czego się jeszecze uczyć), raz widzę oferte dla
    programisty C++, a raz dla admina AS400 +RPG.
    Czasami widzę naprawdę ciekawą ofertę i zbólem serca nie moge tam wysłać
    tam swoich paoierów

    Cóż, ja mam podobną (prawie identyczną) sytuację jak kolega podpisujący się
    "news"
    (parę postów temu) Przez chwilę to nawet myślałem czy facet czyta
    w moich myślach ;-) Różni nas jedno, nie jestem aż tak sfrustrowany
    jak on ponieważ (póki co) nie przymieram głodem.

    > jeśli praca jest dla informatyków to tylko dla programistów, a gdzie jest
    > dla adminów, serwisantów, help-desku ?

    O jezu, w jednym z banków w którym miałem ostatnio przyjemność pracować
    w dziale helpdesku siedziały panie które nie wiedziały co to jest karta
    sieciowa i modem (zabiły nas tym pytaniem). Ja nie twierdzę, że ona ma
    wiedzieć jak ustawić w modemie komendami AT prędkość 19200 ale na Boga
    (jeśli istnieje) ona nie wiedziała czy problem z kartą sieciową należy
    zakwalifikować do problemów z siecią !!!

    Przez kilka lat w sumie w 4 firmach byłem do wszystkiego
    czyli jak poniekąd słusznie stwierdził Roman Kubik, do niczego.
    Ale nie jestem do końca przekonany czy gdybym się wyspecjalizował
    w jednej dziedzinie to teraz czyłbym się lepiej.
    Prawdopodobieństwo, że "trafię" w pożądaną dziedzinę na rynku pracy
    byłoby mniejsze.

    nie tracąc nadziei, pozdrawiam

    Gluestick