PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim formacie CV ?

  • 61. Data: 2008-02-06 10:57:49
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Wed, 06 Feb 2008 11:49:29 +0100, Any User napisal(a):

    > Ale pamiętasz, że to córka/żona szefa?
    >
    > Wyobraź sobie taką sytuację: szef-właściciel małej spółki każe Ci, jako
    > dyrektorowi generalnemu, zatrudnić swoją córkę, która właśnie zaczęła
    > studia zaoczne i wprawdzie jest tępa, ale też ambitna i chce "spróbować
    > swoich sił w biznesie". Zaproponujesz jej posadę klozetowej? Jak
    > umotywujesz to szefowi?

    Albo człowiek ma głowę i zdaje sobie sprawę, że powierzenie zbyt dużej
    odpowiedzialności może wygenerować problemy, albo nie zdaje sobie z tego
    sprawy i na tym straci. Jak się po pierwszym razie nie opamięta, to już
    jest jego zmartwienie, nie Twoje.

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 62. Data: 2008-02-06 10:59:53
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > studia zaoczne i wprawdzie jest tępa, ale też ambitna i chce "spróbować
    > swoich sił w biznesie". Zaproponujesz jej posadę klozetowej? Jak

    To niech zostanie gońcem na początek. Albo najlepiej jego (Dyrektora)
    sekretarką-asystentką. Odrazu się na niej pozna ;-)))

    Krzysztof Wysocki
    www.artsdesign.pl
    www.PressMedia.pl

  • 63. Data: 2008-02-06 11:57:08
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam>

    kondi wrote:

    > nie musisz, wystarczy korzystajac z oo zapisac w formacie doc

    Wiem o tym, ale. Zapis do .DOC'a w OO nie jest doskonały i potrafi się
    czasem rozjechać. To po pierwsze. Po drugie - LaTeX wygeneruje PDF'a
    (poprzez PostScript), natomiast DOC'a ciężko... LaTeXa używam od
    kilkanastu lat i musiał bym się trochę nagimnastykować aby przebrnąć
    przez OOffice'owskie formatowanie, no, ale ja programista jestem...

    --
    www.slacht.com, Lead Developer
    mob: +353(0)862617228, fix: +353 28 36860

  • 64. Data: 2008-02-06 12:03:31
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2008-02-05, Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Fanboy detected.

    Błąd. Pisałem że nie mam manii na punkcie jednego czy drugiego
    systemu/edytora/rozwiązania. Po prostu używam narzędzi które są
    adekwatne do mojej pracy. Więcej mi nie trzeba. Linux (wcześniej różne
    inne odmiany Uniksa) to moje podstawowe narzędzie. Nie gram na
    komputerze więc Windows to dla mnie zbytek łaski (nie gram na
    komputerze). Jak przyjdzie potrzeba to się zaopatrzę. Hint - jak robicie
    prawo jazdy to też od razu A,B,C,D (+E) i na wszelki wypadek T?

  • 65. Data: 2008-02-06 12:13:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 06 Feb 2008 11:49:29 +0100, Any User <u...@a...pl> wrote:

> [...]
    >studia zaoczne i wprawdzie jest tępa, ale też ambitna i chce "spróbować
    >swoich sił w biznesie". Zaproponujesz jej posadę klozetowej? Jak

    "Jej umiejętności na tyle pozwalają. Jak się wykaże, to ją dam na
    wyższe stanowisko".

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 66. Data: 2008-02-06 12:21:05
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-05 16:36 [Wojciech Bancer] napisał(a):

    > Word Viewer też jest darmowy. A linux ma mniej niż 5% udziału

    Zaryzykuję stwierdzenie, że osoba, która nie wiec co to jest AR tym
    bardziej nie będzie wiedziała, że takie coś jak Word Viewer istnieje na
    świecie. AR jest obecny wszędzie w dzisiejszych czasach. Mało jest
    komputerów, na których nie jest zainstalowany. To podstawowy format
    przesyłania oficjalnej informacji. W pdf przesyłane są oferty,
    dokumenty, zaświadczenia. Cały isip na pdf stoi a każda chyba firma z
    niego korzysta. Pisanie, że ktoś może mieć problem z pdf to myślenie
    sprzed lat 10. Dziś może jeszcze nie każdy wie jak prosto przygotować
    pdf ale na pewno każdy, kto umie obsługiwać komputer wie jak go
    odczytać. Ktoś kto tego nie potrafi nie powinien dostać pracy na
    stanowisku wymagającym znajomości obsługi komputera.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 67. Data: 2008-02-06 12:21:06
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > "Jej umiejętności na tyle pozwalają. Jak się wykaże, to ją dam na
    > wyższe stanowisko".

    "Gówno mnie to obchodzi. Za to Ci płacę, abyś znalazł mojej córce takie
    stanowisko, aby się mogła realizować i była zadowolona. A jak nie
    będzie, to Ty też nie będziesz."

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 68. Data: 2008-02-06 12:23:40
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 5 Feb 2008 10:14:08 +0100 (CET), Lukasz 'LCF' Jagiello
    <L...@...LOVE.SPAM> wrote:

    >Czytałeś archiwum grupy ? Niedawno był spory flame o tym.

    Widać za mały, nie każdy zziębnięty zdołał się ogrzać. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 69. Data: 2008-02-06 12:29:05
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 05 Feb 2008 11:48:51 +0100, Herakles <h...@b...pl>
    wrote:

    >a to już kompletna bzdura. Na dzień dzisiejszy standardem jest OpenDocument,
    >a takie Byznesy(z wyraźnym akcentem na B), co nie mają MSO z OD to krzaki.

    A standard układu klawiatury opisuje Polska Norma. Tyle że nikt takiej
    klawiatury nie ma, wszyscy używają QWERTY, o której żadna Polska Norma
    nie wspomina.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 70. Data: 2008-02-06 12:31:30
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 5 Feb 2008 19:15:19 +0100, "|--=Bartek=--|" <bolivar @
    CosTamJeszcze autograf.pl> wrote:

    >Tylko jest taki problem, ze ta osoba (nie ważne czy to sekretarka czy
    >prezes) nie może pracować bez czytnika pdf. Ciekawe w jakiś sposób przeczyta
    >nową ustawę?

    Sekretarka? Nową ustawę?

    >Tak na stronie jest w pdfie.

    To jest dopiero amatorszczyzna: ministerialny pdf na ogół jest
    bitmapą, powstałą po zeskanowaniu wydrukowanego dokumentu. Ja dziękuję
    za taki pdf.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com