PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
    From: Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Wed, 06 Feb 2008 12:03:31 +0000

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2008-02-05, Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Fanboy detected.

    Błąd. Pisałem że nie mam manii na punkcie jednego czy drugiego
    systemu/edytora/rozwiązania. Po prostu używam narzędzi które są
    adekwatne do mojej pracy. Więcej mi nie trzeba. Linux (wcześniej różne
    inne odmiany Uniksa) to moje podstawowe narzędzie. Nie gram na
    komputerze więc Windows to dla mnie zbytek łaski (nie gram na
    komputerze). Jak przyjdzie potrzeba to się zaopatrzę. Hint - jak robicie
    prawo jazdy to też od razu A,B,C,D (+E) i na wszelki wypadek T?

    --
    www.slacht.com, Lead Developer
    mob: +353(0)862617228, fix: +353 28 36860